Vandaag staat er proberen te stappen met iemand erop voor Willem

Gister nog heel trots, buurmeisjes kwamen knuffelen..

Beide meiden werden vastgehouden natuurlijk!
Onze blinde knol stond los en vond het wel prima

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blaze1994 schreef:Ja ik ook! Dat wil ik ook gaan oefenen binnenkort. Goed voor z'n pezen en het verkeersmak worden
De mijne is totaal niet onder de indruk te krijgen van iets zolang iets op bekend terrein is maar daar buiten is het een heel ander paard
opisop_shop schreef:Kun je wat uitleg geven over je aanpak Fillis, ben wel benieuwd.
Cheyenne0252 schreef:Lieve mensen, ik ga dit topic verlaten. Ik zal jullie verhalen met veel plezier volgen want jullie doen het allemaal echt superik heb helaas geen paard meer om te beleren want ik heb vanochtend mijn prachtige merrie in moeten slapen door een dom stom ongeluk.
Cheyenne0252 schreef:Lieve mensen, ik ga dit topic verlaten. Ik zal jullie verhalen met veel plezier volgen want jullie doen het allemaal echt superik heb helaas geen paard meer om te beleren want ik heb vanochtend mijn prachtige merrie in moeten slapen door een dom stom ongeluk.
Esther_r20 schreef:Mag ik hier komen meepraten?
Ik heb eind maart een 3 jarige haflinger gekocht. Hij was al zadelmak maar ivm leeftijd doen we nog heel rustig aan.
21 mei komt de zadelmaker,ondertussen 2 keer erop gezeten met een leenzadel om weer even te wennen aan ruiter gewicht zodat we niet helemaal terug bij af zijn als we zadels gaan passen.
Plan is om tot aan de zomer 1x per week kort te rijden (max 15 min). Beetje sturen, beetje balans zoeken en in de winterperiode iets meer op te pakken. Pas vanaf volgend jaar gaan we meer doen.
Nu zijn we vooral veel aan het wandelen door de polder en de duinen. Lekker een band opbouwen en genieten samen
[ [url=m/SFTAFQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SP0uQz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VIrI36.jpg]Afbeelding[/url] ]