ikke schreef:Maghreb schreef:
Bedankt voor de tip, ga ik dit weekend eens bekijken. Ik vind het best spannend om een paard uit Spanje/Portugal te halen, ik hoor dat er veel ongezonde dieren tussen zitten (maar als ik zo mee lees geldt dat in Nederland en België ook).
Spannend dat je vandaag naar België gaat MISTRAL94, ik lees al een tijdje mee met je berichten. Hopelijk gaat alles goed vandaag! Kun je alweer de Belgische grens over dan trouwens?
Gefeliciteerd Psvanlot! Ik ben ook heel benieuwd naar foto's
Er worden nogal wat paarden gedumpt in Spanje waarvan een deel eigenlijk linea recta naar de slacht zou moeten maar er zijn altijd weer Nederlanders (en anderen) die menen dat ze zielige paardjes moeten redden en voor te veel geld verkopen in NL (en elders).
Maar dat geldt op heel veel vlakken in de internationale paardenhandel. De rommel gaat als eerste de grens over en degene die echt centen hebben, halen zelf de paarden.
Als ik al een Spanjaard zou willen, ging ik 'm persoonlijk halen. Maar ik heb de middelen en de contacten om bij de juiste paarden uit te komen.
Een oprechte vraag Ikke , maar kun je ook positief op iemands post reageren in plaats van steeds een verbetering of waarschuwing?