Thanks Fransje!
Dilan gewoon doen dan!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fransje23 schreef:Misschien omdat veel mensen niet zelf willen beleren en weg brengen om te beleren ook weer geld kost. Daarnaast kun je dan ook meteen proefrijden om te kijken hoe het paard onder het zadel is.
Nevermind dat er dus van de week tot 2x toe een voetbal in de longeerbak belande waar ik met Prazani bezig was en hij alleen maar even keek en het verder negeerde
Maar pak die vooroordelen, een hengst en mensen die zelf moeten beleren/moeten betalen om te beleren en het is niet de meest handige combi. Maar ik weiger hem daarvoor te laten castreren. Wij hebben geen last van zijn hengst-zijn en gebruiken hem om de merries te schouwen. Al mag een nieuwe eigenaar hem best op ons terrein nog laten castreren hoor, voor hij hun kant op komt.
Maar ik snap heel goed dat mensen zelf moeilijk een hengst kwijt kunnen of het toch spannend vinden. 
Iemand die dat denkt is misschien ook niet helemaal voor het ras geschikt.
Dus mochten jullie nog iemand weten voor een keileuke 3-jarige of jaarling dan hou ik me aanbevolen 

Vooral Miep weet verdomd goed wat ze verdient
Maar de volle arabieren/volbloeden wat ik heb gekend waren veelal neuroten, hoewel dat ook nog eens aan de eigenaren heeft kunnen liggen. Bij de ervaren hengstenhouder met Arabieren waren ook de hengsten gewoon brave wat luie schapen, dus er zal gerust iets in opvoeding zitten 
Stalgenootje gilde laatst dat ze een onbeleerde Arabische hengst wil, maar die ga ik maar niet naar je doorsturen want daar word je aardig ongelukkig van vrees ik
Ook import dus...

), ben ik heel raar dat ik nu stikzenuwachtig ben? Voel me zo'n enorme prutser de laatste weken, hoop echt niet dat ze teleurgesteld is met hoe ik loop te knoeien met dat paard
Beetje het nadeel van het contrast grand prix amazone vs. eeuwig L hobbelaartje, mijn ego heeft het er maar zwaar mee
Vientje schreef:Welkom Froukje! Wat een mooie aftekeningen heeft ze, veel wit
Blij koppie had hij Dilan
OK, amazone die Pinda doorgereden heeft komt definitief vanavond even helpen (echt super super lief dat ze dat wil doen, zo fijn!), ben ik heel raar dat ik nu stikzenuwachtig ben? Voel me zo'n enorme prutser de laatste weken, hoop echt niet dat ze teleurgesteld is met hoe ik loop te knoeien met dat paard
![]()
Beetje het nadeel van het contrast grand prix amazone vs. eeuwig L hobbelaartje, mijn ego heeft het er maar zwaar mee