maar je kunt natuurlijk sproeien. Water zat! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar je kunt natuurlijk sproeien. Water zat! 
(2e recht naast de paal). Daan staat aan de andere kant, maar die is moeilijk te zien, die staat wat verder het publiek in. Ik sta met de neus er boven op. (En dat vuur was ook mega heet tijdens de opnames
) 

Want we hadden niet genoeg.
En ze willen vissen verkopen. Captain schreef:Wat zou er precies mis kunnen gaan? Dat ze zich teveel voortplanten en daardoor alle planten opvreten?
Was goed te doen gewoon in een badpak
Nu hopen dat het aanslaat!
, de Gerrit waar je het over hebt, heeft ons de aanplant gebracht. 

Daan was rondom de paddock aan het werk. Eigenlijk moesten David en Marloes al lang naar bed. Maar ach, ik was nog in de paddock bezig en van het een kwam het ander. Samen paard gehobbeld met Marloes. Slalommen om de paaltjes, tussen de banden sturen en over een hindernis stappen! 

(Bliksem liep er een paar keer door heen, dus ik zei dat hij beter zijn voeten op moest tillen. Marloes deed het wel even voor). 

Verleiding is groot.
Tussen het stressen door moet je natuurlijk nog wel ontspannen. Want man, man, man wat zijn Daan en ik kapot. Moe en gestresst. Wat een werk! En er is nog zo veel te doen. Maarja...als je wat wilt, moet je er ook voor gaan. Komt wel goed. 

Het is eigenlijk de mand van Zorro (kat) voor op mijn fiets. Maar die mand zit tegenwoordig bij DAvid aan het stuur voor zijn knuffels.

Wat we tussendoor wel vaak doen. Gewoon minuut of 10 ff gek doen.