Hij is voor de helft van mijn trainster en voor de helft van mij.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tango1979 schreef:Wauw wat is Graafje knap. Leuk n 5- jarige ben benieuwd hoe je gaat opbouwen. Mooie tips voor mijn 5-jarige
Ow en ook nog ns n Duitser... graaft ie ook overal kuilen?
_helga_ schreef:Heb je een nieuwe cap?
Jotoma schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Vraag die opborrelde, is Graafje voor jou om op te leiden en door te verkopen of een 'paard voor t leven-we zien wel waar we uitkomen paard'?
En hoe zit dat met Enzos en Macho?
Vind dat je soms zo heerlijk Penny met ze om kan gaan en dan kan ik me voor mezelf helemaal niet voorstellen dat je ze alleen zou opleiden en dan verkopen. Vandaar dat ik het met afvroeg
Jiill_ schreef:_helga_ schreef:Heb je een nieuwe cap?
Hihi nee dit is een andere, mijn kep italia is nogal roze geworden door het zonlicht dus ik heb mn samshield nu voor te trainen. Al zit m'n kep veel lekkerder. Ik hoop hem aan het eind van de maand op te kunnen sturen naar Italië en hoop dat ze hem dan weer mooi maken.
Jiill_ schreef:Jotoma schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Vraag die opborrelde, is Graafje voor jou om op te leiden en door te verkopen of een 'paard voor t leven-we zien wel waar we uitkomen paard'?
En hoe zit dat met Enzos en Macho?
Vind dat je soms zo heerlijk Penny met ze om kan gaan en dan kan ik me voor mezelf helemaal niet voorstellen dat je ze alleen zou opleiden en dan verkopen. Vandaar dat ik het met afvroeg
Haha nee, aan de ene kant kun je kiezen voor topsport en de andere kant om er geld aan te verdienen. Ik kies met Mach en Ens natuurlijk voor topsport. Graafje is echt een geval van we zien wel. Mach die is over 2 jaar wel met mij op z'n top verwacht ik, en dan hoop ik aan Ens een toppertje in de grand prix te hebben. Verder geen idee. Ligt er natuurlijk ook aan hoe het allemaal loopt.
Jiill_ schreef:_helga_ schreef:Heb je een nieuwe cap?
Hihi nee dit is een andere, mijn kep italia is nogal roze geworden door het zonlicht dus ik heb mn samshield nu voor te trainen. Al zit m'n kep veel lekkerder. Ik hoop hem aan het eind van de maand op te kunnen sturen naar Italië en hoop dat ze hem dan weer mooi maken.
muzzy17 schreef:Jiill_ schreef:
Haha nee, aan de ene kant kun je kiezen voor topsport en de andere kant om er geld aan te verdienen. Ik kies met Mach en Ens natuurlijk voor topsport. Graafje is echt een geval van we zien wel. Mach die is over 2 jaar wel met mij op z'n top verwacht ik, en dan hoop ik aan Ens een toppertje in de grand prix te hebben. Verder geen idee. Ligt er natuurlijk ook aan hoe het allemaal loopt.een stille volger
Wat is je plan met Mach als jullie de top bereikt hebben?
Tazzey schreef:Die van mij had een Deutsche papa en een Belgische moeder. Spannende combi, kon kuilen graven waar zijn landgenoten op Zandvoort trots op zouden zijn maar de Belg in hem vergat ze nog wel eens waardoor hij er meer dan eens zelf in vast zat...
Jill, mooi dier! Gave afstamming ook, veel succes met hem!