ik vind eigenlijk 9 van de 10 schimmels mooi! Bij vosjes of bruine paarden heb ik nog wel eens dat ik het niks vind!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Capriootje schreef:Ja daar zat ik ook al naar te kijken.. Ga jij van je paard af? Wel leuk om even gedag te zeggen!

die Eskadron dekjes zijn bij Calevo in de aanbieding trouwens! Stuk leuker geld

Je paard lijkt wel aardig aan de maat Mistid?
Mochten jullie zoiets op het crossterrein van Renswoude gaan organiseren dan zou ik nog wel mee gaan, daar wilde ik sowieso nog een keer heen. Het zal wel lastig worden iets te organiseren als iedereen ver van elkaar woont.
Bevalt goed.
)
Hinke wat een aapie! Zo smerig haha.

Cabelz schreef:Gefeliciteerd!
Ik meld me ook weer
Gisteren heerlijk buiten gereden tussen de tulpen even verderop zaten we er links en rechts tussenin maar daar waren ze ook aan het gieren met allemaal vrachtwagens etc. dus meneer vond dat niet zo leuk; geen goed idee om dan een foto te maken rijdend![]()
Vind die strepen op die oren zo leuk he. Mijn andere schimp is nu zo wit dat ze niet meer te zien zijn jammer genoeg.
[ Afbeelding ]
mistid schreef:![]()
![]()
Hinke wat een aapie! Zo smerig haha.
Haha mijn schimpie is maar 1.61m dus juist klein
Dan ben je zelf vast ook niet zo groot? Mijn schimmel is ook maar 1.60
Volgens mij heb ik jou niet gezien.
Herkenbaar die witte strepen. Die aderen heeft mijn paard ook, maar dan bij haar achterbeen. Sommige mensen denken dat het een litteken is en dat ze in het prikkeldraad heeft gezeten
En daarmee is ze ook alweer 6 jaar van mij. Op naar nog 20 jaar erbij