Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mosh schreef:Soms denk je alles door de molen gehaald te hebben en heb je alsnog blessure's die niet vanaf klinische keuring/röntgen hals+nek/peesscan kan zien. Helaas heb ik er wel zo een op stal staan. Heeft veel geld gekost..
Afgelopen zomer kreeg ik een koopje aangeboden. Ik heb haar 1x gereden, was alleen klinisch gekeurd bleek achteraf. Ze was te lastig voor onevaren ruiters. Voor mij simpel te rijden. De verkopers hadden helemaal de kennis niet in huis om iemand te belazeren. Ben nu lekker aan het trainen en proefjes rijden. Wat een heerlijk project. Kan alleen maar beter worden.
Wat ik hiermee wil zeggen is: staar je niet blind op bekende verkopers en keuringen. Soms is het goed om eens je gevoel te volgen. Een paard kopen blijft altijd een risico en hoewel het prettig is om
ze zoveel mogelijk uit te sluiten, kun je dat nooit 100%.
Goos_Horses schreef:Afhaken op foto's doen wij zelden, maar een paard moet wel wat hebben. Meestal kijken wij naar de blik in de ogen.
Overigens staat er nu ook een paard te koop met foto's waarbij het die enorm overbouwd is, kwestie van slechte foto's. Maar wel iets om eventueel op af te haken voor mensen die daar niet doorheen kunnen kijken.
Goos_Horses schreef:foto's zijn uit andere jaargetijden gemaakt, niet te vergelijken.
Foto 2 is mooier, maar vind ik ook geen mooie verkoop foto. Had hem persoonlijk dan liever wat meer van de voorkant gezien of in full body
Suelza schreef:2 jaar en L springen??
Jaja...
http://www.sporthorses.nl/advertentie/4 ... x#moreinfo
Ik vind dit overigens een waanzinnig beest!!!
http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... JBaYGfeJbI

ralphtdw schreef:Goos_Horses schreef:foto's zijn uit andere jaargetijden gemaakt, niet te vergelijken.
Foto 2 is mooier, maar vind ik ook geen mooie verkoop foto. Had hem persoonlijk dan liever wat meer van de voorkant gezien of in full body
neej maar zo heel veel verschil zit er niet in en is ook niet voor de verkoop bedoel dit is een voorbeeld hoe je een paard toch wel iets anders over komt dan de eerste foto

Zei en atti zijn ook de beste vriendinnen zet ze tegelijk buiten zo braaf.