Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marus schreef:Ja is het puur het meten ?Of op het oog ook veel kleiner?
Ik vind sommige wel makkelijk denken over aanleuningsproblemen.Vind het knap dat de meesten denken dat ze dat rijtechnisch dat wel op kunnen lossen.
ikke schreef:Marus schreef:Ja is het puur het meten ?Of op het oog ook veel kleiner?
Ik vind sommige wel makkelijk denken over aanleuningsproblemen.Vind het knap dat de meesten denken dat ze dat rijtechnisch dat wel op kunnen lossen.
Kwestie van weten waar je de begeleiding en kennis vandaan moet halen om dat weer op te lossen.
ninz schreef:Nee op het oog toont ze echt een stuk groter, had het ook niet verwacht eigenlijk. Maar aangezien we haar straks hopelijk toch wel minimaal in het zz-licht willen gaan uitbrengen... loop je waarschijnlijk toch een beetje tegen haar maat aan.
En stel je wilt haar ooit verkopen, dan...
zit er echt heel erg in dubio over, want ik had er wel echt een klik mee als ik eerlijk ben...
En ook echt supergangen...
Baal er echt behoorlijk van eigenlijk!
Lante schreef:[naam] schreef:Nee op het oog toont ze echt een stuk groter, had het ook niet verwacht eigenlijk. Maar aangezien we haar straks hopelijk toch wel minimaal in het zz-licht willen gaan uitbrengen... loop je waarschijnlijk toch een beetje tegen haar maat aan.
En stel je wilt haar ooit verkopen, dan...
zit er echt heel erg in dubio over, want ik had er wel echt een klik mee als ik eerlijk ben...
En ook echt supergangen...
Baal er echt behoorlijk van eigenlijk!
Als de combinatie er maar goed uit ziet, dat is belangrijker nog dan de daadwerkelijk stokmaat.