ismy schreef:Ik had nog een verkeerde advertentie in mijn onderschrift staan, foutje. Luilak dat ik ben omdat niet even te gaan veranderen

Paard is veranderd en is niet meer zo groen daarom een nieuwe advertentie:
http://www.bokt.nl/markt/ad/43623/4-jar ... e-toekomst
Ik zou zeggen, volg eens een cursus foto's maken om een paard te verkopen.
De standfoto en-profil is met tegenlicht, waarbij het paard ook nog in de schaduw staat; zie je dus niks van het paard. De hoofdfoto is nikszeggend. Zwart-wit verbergt ook veel. Beter (als in een normale hoofdhouding) en in kleur zou al een hoop doen.
Die tweede rijfoto is van het kaliber: leuk paard maar het ruiterke hoef ik er niet bij. Jemig wat loopt ie daar op de voorhand. Dat kan best een ongelukkig moment in het rijden zijn, maar publiceer zoiets in godsnaam niet in een verkoopadvertentie!! Daarnaast ligt het zadel op die foto veel te ver naar voren.
De eerste rijfoto is namelijk zo verkeerd nog niet. Als je dat moment kan vangen in een foto van opzij, dan zie je in een oogopslag een hoop aan het paard op een manier die het paard recht doet.
De foto waarin ie los draaft is wel aardig, maar minder schuin van voren zou meer info geven.
Ik vind dat je het paard geen recht doet met deze foto's want het lijkt me een heel aardig, fatsoenlijk gebouwd paard en fatsoenlijk Duits bloed erin. Geen paard voor watjes, maar streken zitten er niet in, denk ik zo.
edit:
ismy schreef:
Yep, deze foto is echt veel beter. Ik vond die foto nog niet echt slecht, maar deze foto heeft ten minste iets te melden! Zoeentje terwijl je erop zit en het paard netjes van achter naar voren loopt en je hebt al een heel andere advertentie!