Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 14:27

Vorig jaar hadden we een meisje op een pony gezet die eigenlijk bang is :+
En wij tilden haar op en ze gilt ineens 'Moet ik niet zo'n hoedje op!?!? ' :') een cap dus.
Nee hoor, wij houden je vast :j

Normaal ben ik ook pro-cap hoor, maar dit was een doodbraaf pony'tje die werd geleid aan een halster. Ze is uiteindelijk wel gevallen maar in het gras en niet door de schuld van de pony (ze gleed er gewoon af toen we begonnen te draven :') )

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 16:41

Zie je dus dat je toch kunt vallen... Als ze verkeerd terecht gekomen was...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 19:12

Wij vingen d'r op :) Ik zag het gebeuren en toen konden we haar overeind houden.. soort van :=

hiphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 20:11

zaterdag heb ik nog wel wat leuks gehoord
mijn pony (merrie) stond even bij een ruin in tijdens een ponykamp en alle kindjes 'krijgen ze nou veulentjes?'
heb ongeveer 20 keer moeten vertellen dat het niet kan omdat de ruin geen echte man meer is :P

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 22:24

haha, een hoedje :')
mijn vriend vroeg laatst aan Shadow (ruin) of het pijn had gedaan :P

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 22:30

Mijn pony had vorig jaar winter koliek gehad, duurde wat lang voordat hij weer mooi op gewicht was en ik scheer hem ieder jaar 2x, blijft ook een stukje zitten waar het zadel komt.
Vaders mee naar stal, ja ik vind hem nu echt veel mooier.
ik; ja nu is hij niet meer zo mager en heeft hij meer spieren enzoo
vaders; neeeee ik bedoel nu heeft hij dat lelijke dekje niet meer! (is weg door het verharen := )

clhufl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 20:16

zo leuk om dit te lezen. Zo ken ik er ook wel een aantal.

Pony was aan het flemen. Vervolgens zegt meisje van 5/6 jaar dat hij aan het lachen was. Ben maar mee gaan praten.

Ook reed ik een keer zonder zadel. Mijn buurman beweerde dat ik levensgevaarlijk bezig was.

De rest komt nog...

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 20:22

Ik heb ook een leuke, er was een vriendje van iemand anders mee en die ging ook een rondje rijde op puck (een ander paard bij eclair) en die vroeg of ze geen bescherm dingen hadden voor de mannen :D ennhij HD wel meer van die opmerkingen :')

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 21:11

Ik reed laatst een rondje door het bos zonder zadel. Kwam ik opeens 2 kleine meisjes tegen (wat doen die in het bos?) en zeggen ze tegen me;
Mag dat wel, wat je nu doet? Want je moet toch met een zadel rijden?!

clhufl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 07:35

... mijn vervolg, want ik moest gister ineen weg.

Er stond een keer een meisje voor de stal van een haflinger, wijst ernaar en zegt: Kijk, een echte volbloed arabier!

Ik loop met een kleine B pony, vraagt een vrouw aan mij: Dit is zeker een paard of is dit nog net een pony?
Ik: Dit is nog best wel een kleine pony. Komen we net langs een pony die nog net geen paard is en zeg: dit is nog net een pony.
Vrouw: Owh ik dacht dat pony's veel kleiner vragen. Wijst ze nog een paar aan, zegt ze: dit zijn dat zeker wel paarden.
Ik: Nee dit zijn ook nog pony's. Het waren D's.

En verder nog wel die dingen die al vaker voorbij zijn gekomen. Dat ze denken dat pony heel jong is enz.

petra1970181

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 08:27

puber van bijna 17,ma hoe geeft n paard zn voet?
ik uitleggen hoe die n voet kon geven en hoe :D :D is n hoef uit kan krabben.............

zegt ie dat bedoel ik niet! ow wat bedoel je dan
als ie op me teenen gaat staan wat doe ik dan om zn hoef van me teenen te krijgen.............. :D

zn zusje van 8 .........je mot gewoon zorgen dat ie er niet op kan gaan staan!

heb wel ff heel lang gelachen

Lisadliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 15:07

Mijn zusje zag eens een vrachtwagen vol met arabieren... 'goh moet je die zeepaardjes eens zien!'
Mijn zusje zag eens een meisje met een bodyprotector... 'goh moet je dat mens met dat gladiatorpak eens zien!

MelissaxRawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 15:21

Ja weet je wat ik mee heb gemaakt?

Hoi.... Ahhhwat leuk is dat paard wat je poetst zwanger (zwanger nogwel???)
Ik zeg Nee HIJ!!!! is alleen heel erg dik

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 16:06

mijn broertje zag voor het eerst m'n bodyprotector: huh? waarom heb jij een kogelvrij vest? ik zo: is voor als ik vaste hindernissen ga springen. hij: wordt je dan beschoten ofzo? ik: nee, het is een bodyprotector, het beschermt je als je valt.. hij: oh.. toch raar dat het er zo uitziet :P

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 16:59

Whaha zegt mijn moeder net "ja ik reed net een eindje verderop en daar staat een paard nu hebben ze een skippybal met een soort kap eroverheen. Heel leuk dan kan dat paardje mooi ermee spelen. Leuk hé?"

Dus ik schiet in de lach. Dus moeder " :? "

"ma dat is een dazenval"

Een wattes...!!?

Dax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 17:47

Hier was laatst iemand die dacht dat de dazenval een drinkbak was _O-
Geen idee hoe hij dat dan voor zich zag :')

x_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 18:33

ik was na het rijden aan het kijken naar de volgende les, en had mijn sporen af gedaan en voor me gelegd. en er komt een meisje naar mij, en ze vroeg of ik mijn schoenen had kapot gemaakt.
ik: Huh, nee, waarom denk je dat? :=
het meisje dacht dus dat ik mijn sporen definitief op mijn schoenen zaten, en ik ze er alleen kon afhalen door mijn rijschoenen kapot te maken :D

en vorige zomer ging ik eens met een vriendin kijken in de manege omdat ze wss naar een kamp ging gaan. ze was nog nooit in een manege geweest. en ik ging binnen in de stal van een pony, en ze vroeg verschrikt of dat wel mocht, en of dat niet te gevaarlijk was ;) heb haar ervan verzekerd dat het niet gevaarlijk was, en ze ook eens mocht binnenkomen als ze wou. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 20:27

toen ik donderdag met een paardje op het strand ging rijden, we kwamen 2 mensen tegen
"wow wat een grote, hoe geraak je daar in hemelsnaam op?"
die andere persoon "met een trampoline of ladder zeker?"
ik: "nee gewoon met een lege bak van bier (echt waar dat was mijn opstapje)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 20:43

lisaaahtjuuh schreef:
Mijn zusje zag eens een vrachtwagen vol met arabieren... 'goh moet je die zeepaardjes eens zien!'
Mijn zusje zag eens een meisje met een bodyprotector... 'goh moet je dat mens met dat gladiatorpak eens zien!

Ik vind jouw zusje nu al leuk :D

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 20:46

vandaag een meisje waarom moet dat veulentje al zoveel werken en staat zijn moeder daar? Shetlander van 10 en een haflinger in de wei

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 21:13

Haha geniaal xD
Ik vind dit echt een leuk topic, ga volgen, en zelf even nadenken of ik nog iets weet :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 21:16

Standaard opmerking als ik met mijn shetjes wandel: Goh, ik dacht dat het honden waren.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 01:14

heb er ook nog eentje. Niet echt een rare opmerking of zoiets, maar past toch wel hier in het topic

Was begin dit jaar, eerste weekend na die zware vorst die we gehad hebben: was met mn verzorgpaard de weg uit gelopen zodat ze wat in de berm kan grazen. Zitten hier midden in een natuurgebied dus is maar een smal weggetje, waar voornamelijk fietsers komen, omdat je uiteindelijk ook niet meer verder kan met de auto.

Maar goed loop daar dus met paard aan touwtje, dekentje op. Komt er een oud echtpaar in een auto langsrijden. Eerst nog langzaam rijden langs me en door het open raam paardje compliment geven en rijden door. 15 min later komen ze weer terug, ik nog steeds paard laten grazen.
Stoppen ze bij me en die man zo vragen: Mag ik eens vragen waarom ze zo'n kleed op heeft? Ik denkend 'kleed? oh ja deken', dus zeg zo: u bedoelt die deken? hij: ja die deken..ik dus uitleggend dat ze in de winter een deken opkrijgt om niet zo'n dikke wintervacht te krijgen. Omdat ze anders zo erg lang nat, en dus koud worden, na het rijden.
Hij zo terug dat hij het wel begreep, maar dat hij gewoon nieuwsgierig er naar was, want toen hij jong was (denk dat het stel ergens achter in de 80 was) had hij ook met paarden gewerkt en die kregen nooit een deken op. Hij vond het wel interessant dat dit tegenwoordig wel gebeurde. Hij vond het overigens wel goed dat ze nu een deken opkregen :)

Na nog een keer te zeggen dat hij het paard mooi vond reden ze weer verder. Vond het wel lief

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 01:25

Als ik met mijn paard ga buitenrijden (we hebben een geweldig cross terrein op 10 min afstand) kom ik wel eens meisjes tegen die aan het buitenspelen zijn.

Mag dat wel wat jij doet? Je rijd gewoon op iemand zijn paard, moet je dat paard niet terug geven?

Ze geloofde niet dat het mijn paard was. :')

drae

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 01:46

Mijn moeder kwam terug nadat ik me paard had opgezadelt voor springles , zegt ze ; kan je wel op haar springen , terwijl hij last heeft van zijn voorbenen ? ( ik had peesbeschermers om ) :+