Rena100 schreef:Heeft iemand al het geld terug gekregen van Horsimo? Ik zou mijn geld van 39,95 euro terug krijgen. Heb nog steeds niets ontvangen, dus nogmaals een mail gestuurd.
ik zou dat bedrag ook krijgen,nog steeds niets.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nobel01 schreef:Ik heb via de bank hun rekeningnummer laten blokkeren voor automatische incasso. Met één telefoontje naar de bank was het geregeld.
Nobel01 schreef:Ze kunnen bij mij geen automatische incasso meer doen.
Dat geeft in ieder geval meer zekerheid dat ze niet meer zo maar kunnen afschrijven.
) Diverse mails oa naar vanAtotZ en telefonisch via diverse "verstopte" kanalen. Ik hoop dat ik er nu (zoals telefonisch bevestigd) vanaf ben, maar ik houd wel mijn rekening in de gaten, je weet nooit, ander rekeningnummer, even niet opletten en je bent zo weer 19.95/39,95 kwijt
Ik ben er wel een beetje klaar mee
Tulandro schreef:Bizar topic dit.. Heel interessant voor mij als juristIs het geen idee om jullie krachten te bundelen en gezamenlijk iets te ondernemen? Of loopt het voor een ieder wel goed af, maar duurt het gewoon even?
Echt blij dat ik er vanaf ben! 
Rena100 schreef:Ik heb een reactie ontvangen op mijn mail van dat ik nog steeds geen geld heb ontvangen. Ze zegt dat ivm vakanties het nog niets is overgemaakt, is gewoon 2 mnd terug!
Ik wacht het nog even af, anders nogmaals een mail.
Cleo12 schreef:Ik heb ook nog steeds geen bevestiging van mijn aangetekende opzegging.
Cleo12 schreef:Houd het goed in de gaten, want heb geen zin o ook nog eens dat betaalde nummer te bellen en ze nog meer te spekken.
Pebblesther schreef:Ook ik heb problemen met het opzeggen van het abonnement.
Heb 2 maand geleden een brief per post gestuurd, nooit een reactie op gehad.
Pebblesther schreef:Nu heb ik het gemaild naar 2 emailadressen.
Ben benieuwd op reactie.....
Pebblesther schreef:Cleo12 schreef:Laatste Horsimo vond ik ook echt helemaal niets meer aan, honden en katten interesseren me niet wat betreft artikelen om te lezen.
Hier pecies het zelfde! Ik ben lid van een paardenblad en niet van honden en katten.