Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:36

Rena100 schreef:
Heeft iemand al het geld terug gekregen van Horsimo? Ik zou mijn geld van 39,95 euro terug krijgen. Heb nog steeds niets ontvangen, dus nogmaals een mail gestuurd.

ik zou dat bedrag ook krijgen,nog steeds niets.....

Laurabram

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 19:11

Ik kreeg toen de mogelijkheid òf zelf terug laten storten of door hen laten doen. Blij dat ik het zelf heb geregeld, want andersom werkt blijkbaar niet.
Probeer het dus denk ik ten alle tijden zelf te regelen via de bank.

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 10:46

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

baretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:44

Nobel01 schreef:
Ik heb via de bank hun rekeningnummer laten blokkeren voor automatische incasso. Met één telefoontje naar de bank was het geregeld.

Bij sommige banken (bv ABN/AMRO) moet je persoonlijk langs om te tekenen, daarna krijg je een schriftelijke bevestiging van de blokkade thuisgestuurd.
Nobel01 schreef:
Ze kunnen bij mij geen automatische incasso meer doen.
Dat geeft in ieder geval meer zekerheid dat ze niet meer zo maar kunnen afschrijven.

Als je je rekening laat blokkeren voor Horsimo/Publiforce 24.48.22.263, moet je hem ook laten blokkeren voor Toptijdschriften.nl 42.31.46.068. :)*
Anders kunnen ze, door de overname, hun incasso gewoon voortzetten en moet je wéér storneren. :(

Ik heb al 3 x moeten storneren, 2 incassoblokkade's, 1 aangetekende opzegging verstuurd (geen gevraagde bevestiging gehad van ze, WEL van TNT, dus ze hebben geen poot om op te staan :D ) Diverse mails oa naar vanAtotZ en telefonisch via diverse "verstopte" kanalen. Ik hoop dat ik er nu (zoals telefonisch bevestigd) vanaf ben, maar ik houd wel mijn rekening in de gaten, je weet nooit, ander rekeningnummer, even niet opletten en je bent zo weer 19.95/39,95 kwijt |(
Hopeloos volk, bah :( Ik ben er wel een beetje klaar mee _-:(

Grtz.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:47

Bizar topic dit.. Heel interessant voor mij als jurist :+ Is het geen idee om jullie krachten te bundelen en gezamenlijk iets te ondernemen? Of loopt het voor een ieder wel goed af, maar duurt het gewoon even?

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 12:54

Hier nog niets gehoord, gelezen of gezien...letterlijk *zucht*

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 13:02

Tot nu toe is het hier nog goed gegaan, ik heb redelijk snel bevestiging gekregen dat mijn abonnement gestopt is, ook heb ik tot nu toe de horsimo niet meer ontvangen en er is geen geld van mijn rekening afgeschreven, het lijkt er dus op dat ik er wel vanaf ben. maar ik wacht toch nog even af, houd mijn rekening goed in de gaten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 13:04

Tulandro schreef:
Bizar topic dit.. Heel interessant voor mij als jurist :+ Is het geen idee om jullie krachten te bundelen en gezamenlijk iets te ondernemen? Of loopt het voor een ieder wel goed af, maar duurt het gewoon even?

Ik heb in dit topic wel eens geroepen dat er eens aangifte gedaan moet worden, het lijkt mij verduistering/oplichting nml.. Ik ben geen jurist, dus ik roep maar wat, maar kan je hier niet een procedure voor starten als je alle krachten bundelt?

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 08:14

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 08:42

Ik heb een reactie ontvangen op mijn mail van dat ik nog steeds geen geld heb ontvangen. Ze zegt dat ivm vakanties het nog niets is overgemaakt, is gewoon 2 mnd terug!

Ik wacht het nog even af, anders nogmaals een mail.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 08:45

Heerlijk zo'n lange vakantie!!! :D Loopt misschien wel door tot het kerstreces ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 08:52

Net lekker alle Horsimo's bij t oud papier gegooid. Zat geen logische maandelijkse volgorde in... Maw ik miste er nogal wat. :D Echt blij dat ik er vanaf ben!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 09:03

Rena100 schreef:
Ik heb een reactie ontvangen op mijn mail van dat ik nog steeds geen geld heb ontvangen. Ze zegt dat ivm vakanties het nog niets is overgemaakt, is gewoon 2 mnd terug!

Ik wacht het nog even af, anders nogmaals een mail.

Waarom afwachten? Vakantie of niet er zijn heus wel mensen aan het werk. Bovendien die 2 maanden was al geruime tijd voor de vakantieperiode.

Natasja71

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 09:24

Ik heb helemaal geen brief van ze gehad voor verhoging van de lidmaatschapskosten, zijn er meer die dat niet hebben?
Dat honden en kattendeel vind ik ook niet zo interessant. Was al van plan het op te zeggen, ga nu ook maar eens even alles goed lezen hier...

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 12:06

Ik heb ook geen brief gehad over de verhoging van het abonnementsgeld. Ik kwam daar toevallig achter toen ik ergens is het vod nieuwe stijl het bedrag tegenkwam. Toen ben ik mijn rekening er eens op na gaan kijken en inderdaad was er eind april ineens 39,95 afgeschreven. Ik heb vorige week aangetekend opgezegd, maar nog niet de gevraagde bevestiging ontvangen. Ik wacht het tot begin volgende week af en dan ga ik Astrid ook maar eens bestoken via de mail.
Misschien moeten we wat knip en plakwerk uit dit topic naar ze sturen?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 13:08

dat hoeft niet hoor, ze lezen mee ;)

Cleo12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 14:33

Ik heb ook nog steeds geen bevestiging van mijn aangetekende opzegging. Laatst nog wel mijn 2 bladen ontvangen (Horsimo en Moestuin), maar nog geen geld afgeschreven. Houd het goed in de gaten, want heb geen zin o ook nog eens dat betaalde nummer te bellen en ze nog meer te spekken. Laatste Horsimo vond ik ook echt helemaal niets meer aan, honden en katten interesseren me niet wat betreft artikelen om te lezen.

baretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 16:13

Cleo12 schreef:
Ik heb ook nog steeds geen bevestiging van mijn aangetekende opzegging.

Als je je Track en trace nummer gecontroleerd hebt en TNT geeft aan dat het afgeleverd is, dan is dat bewijs dat ze hem gehad hebben. Dat ze niet lezen en/of niet reageren, is HUN probleem.
Bij vragen van hun kant, T&T nummer doorgeven met de vermelding "afgeleverd op ....." Klaar. :D
Cleo12 schreef:
Houd het goed in de gaten, want heb geen zin o ook nog eens dat betaalde nummer te bellen en ze nog meer te spekken.

Als je terugleest in dit topic, zijn er andere nummers die geen overdreven tarief hebben :)*
En anders moet je me maar even Pb'en, heb ik nog wel wat voor je, want mag het hier nl. niet plaatsen.

Grtz.

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 13:07

Ook ik heb problemen met het opzeggen van het abonnement.
Heb 2 maand geleden een brief per post gestuurd, nooit een reactie op gehad.
Nu heb ik het gemaild naar 2 emailadressen.
Ben benieuwd op reactie.....

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 13:08

Cleo12 schreef:
Laatste Horsimo vond ik ook echt helemaal niets meer aan, honden en katten interesseren me niet wat betreft artikelen om te lezen.

Hier pecies het zelfde! Ik ben lid van een paardenblad en niet van honden en katten.

baretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:54

Pebblesther schreef:
Ook ik heb problemen met het opzeggen van het abonnement.
Heb 2 maand geleden een brief per post gestuurd, nooit een reactie op gehad.

Aangetekend verstuurd ??
Anders geven ze gewoon "niet thuis" en gaan ze zo door met geld afschrijven :(

Pebblesther schreef:
Nu heb ik het gemaild naar 2 emailadressen.
Ben benieuwd op reactie.....

Ik denk dat je hier echt niet wat op gaat horen.

Rekening in de gaten houden en storneren wat door hun wordt afgeschreven.

Googelen op hun "postbusadres" linkt naar andere bedrijven, zoals "Top graphics" en "Dadima b.v."
Klaverbaan 83 - 2908 KD Capelle aan den IJssel is het adres van deze firma.
Hebben vast een goedkoper telefoontarief en een doorverbindmogelijkheid :D

Succes. Grtz.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 19:25

Pebblesther schreef:
Cleo12 schreef:
Laatste Horsimo vond ik ook echt helemaal niets meer aan, honden en katten interesseren me niet wat betreft artikelen om te lezen.

Hier pecies het zelfde! Ik ben lid van een paardenblad en niet van honden en katten.

dat vind ik ook zo stom, waarom zetten ze er iets in over honden en katten terwijl het een paardenblad is?

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 12:33

Weet iemand hoe je in hotmail de leebevestiging aan kunt zetten?

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 18:31

Ik heb inmiddels ook een mailtje naar alle 6 de emailadressen gestuurd.
Leesbevestiging wist ik niet te vinden maar heb wel als urgentie hoog gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 18:32

Ik heb al meerdere keren een mailtje gestuurd dat ik mijn abonnement op wil zeggen maar nog helemaal niks teruggehad, helaas.