Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ellepel

Re: Er is een ramp op stal gebeurt!! WAARSCHUWING

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:16

ik vraag me alleen af hoe neveragain( toepasselijke naam trouwens) aan de informatie komt dat er op die datum en rond die tijd een brand word aangestoken?

marleenn

@Caro_Blackie

Ja of hij vliegt in brand Tong uitsteken @Caro_Blackie

Berdien

Brand? Verward voorspelde brand? Verward
Jeetje, wat ontspint hier zich voor drama?

DTLL

Juist Tyrza, ze zegt ook ergens dat ze het niet erg vind als mensen haar niet geloven en haar als leugenaar bestempelen, tja makkelijk gezegd als je anoniem blijft...

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:17

hier nog iemand die het topic al even volgt....EN dichtbij nieuwkoop woont
dus op het moment-supreme ben ik er snel bij, uiteraard komt die 25e in mn agenda te staan.. Clown Gestoord

goh...denk trouwens dat bokt dan wel "overbelast" zou zijn

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:18

Het word steeds gekker hier,,
ja inderdaad makkelijk zulke dingen zeggen, als je tog anoniem blijft,,
Waarom wil zo een iemand toch zo een drama voortzetten :S

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:20

neverendingellenlangezeurkous zegt dat er een entiteit vast zit die spontaan in brand vliegt, en dat eigenlijk niet opzettelijk doet.....

Kan die entiteit haar dan ook niet ff melden waarom ie daar vast zit en hoe je hem er dan uit kunt krijgen???

Scheelt een hoop gezemel Knipoog Knipoog Knipoog

toeka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:21

jee joh, wat een topic. in de tussentijd dat ik dit topic heb gelezen zijn er al 9 pagina's bijgekomen.

Citaat:
neveragain @Irritant?? mensen die NIKS willen aannemen en NERGENS open voor staan, dát is pas irritant

ik vind dat dat helemaal aan de persoon zelf is om dat te bepalen! niet iedereen hoeft daarvoor open te staan! volgens mij word er toch duidelijk gezegd dat je het tegen haar kunt vertellen!

wat ik wel jammer vind is dat er niet verder in detail word getreden ook al kennen we, de voor ons onbekende, andere details niet! nu je dan zo het topic doorleest zijn voor jou wel dingen duidelijk geworden maar blijven voor andere mensen een heleboel dingen onduidelijk die het mee volgen! wat toch jammer is omdat je het topic hebt geopent! wil niet wegnemen dat ik je helemaal begrijp dat je niet verder wil of kan in detail treden!

ik vind het super erg wat er gebeurd is bij jullie op stal!! ik hoop dat jullie er snel achter komen wie dat heeft gedaan!
sterkte ermee

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:24

BitchyWitchy schreef:
neverendingellenlangezeurkous

whahahahahah Haha! Haha! Haha! Haha! Afgod top ! prachtig (kom der maar op ..)

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:24

nickyu schreef:
BitchyWitchy schreef:
neverendingellenlangezeurkous

whahahahahah Haha! Haha! Haha! Haha! Afgod top ! prachtig (kom der maar op ..)

Kom d'r maar es weer vanaf!!!! Haha! Haha! Haha!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:25

zirkoontje schreef:

Is Nieuwkoop zo dichtbij Woerden dan? Want in dat geval woon ik ook dichtbij Lachen

juliaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:25

Buff schreef:
Juist Tyrza, ze zegt ook ergens dat ze het niet erg vind als mensen haar niet geloven en haar als leugenaar bestempelen, tja makkelijk gezegd als je anoniem blijft...

En dat is nou juist het belachelijke want als ze zou willen helpen, zou ze zorgen dat mensen haar niet zouden bestempelen als leugenaar, maar haar zouden geloven.
Ze kan toch wel bedenken dat elke gek hier op bokt dit soort dingen kan posten en dat mensen dat (GELUKKIG!) niet zomaar aannemen.
Of ze moet zelf zo'n persoon zijn Clown

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:26

Sorry hoor, maar waar de f*ck zitten de moderators als je ze nodig hebt? Dit topic loopt echt verschrikkelijk uit de hand. In een ander topic krijg ik op mijn mieter omdat ik één verkeerd plaatje post (van iemand anders ipv van mezelf) en dit geneuzel hier loopt allemaal eindeloos door?

Als ik de ts was wist ik het wel, dan pb-de ik een mod met verzoek om een slotje. En hield ik de 25e de boel goed in de gaten, maar de 24e en de 26e ook. Ik zou de waarschuwing niet zomaar naast me neerleggen, maar me er ook niet gek door laten maken.

En als iedereen nou eens ophoudt met over Neveragain heen te vallen en te roepen dat ze die gaan aanrijden en dat die zeker schoonmaakjuffrouw is, houdt het misschien ook wel op...

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:28

Nimue schreef:
Sorry hoor, maar waar de f*ck zitten de moderators als je ze nodig hebt? Dit topic loopt echt verschrikkelijk uit de hand. In een ander topic krijg ik op mijn mieter omdat ik één verkeerd plaatje post (van iemand anders ipv van mezelf) en dit geneuzel hier loopt allemaal eindeloos door?

Als ik de ts was wist ik het wel, dan pb-de ik een mod met verzoek om een slotje. En hield ik de 25e de boel goed in de gaten, maar de 24e en de 26e ook. Ik zou de waarschuwing niet zomaar naast me neerleggen, maar me er ook niet gek door laten maken.

En als iedereen nou eens ophoudt met over Neveragain heen te vallen en te roepen dat ze die gaan aanrijden en dat die zeker schoonmaakjuffrouw is, houdt het misschien ook wel op...

Mwah..... daar moet ik veel te ver voor rijden Knipoog

DTLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:30

misschien woont ze wel naast je.... Haha!

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:30

Quellian schreef:
zirkoontje schreef:

Is Nieuwkoop zo dichtbij Woerden dan? Want in dat geval woon ik ook dichtbij Lachen

Check de routeplanner is, je zal verbaasd staan hoe dichtbij Haha!

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:33

Zou neverending mischien iets hebben met een aannemer die weer iets heeft met de projectontwikkelaar die eigenlijk wel in maart vast wil beginnen met het project.........................

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:34

Buff schreef:
misschien woont ze wel naast je.... Haha!

fiets, dat is ook zo, het is onbekend waar ze woont......... Haha! Haha! Haha!

*gaat vanavond de Buuv maar eens ff sjekkuh* Knipoog

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:36

Tavanta schreef:
Zou neverending mischien iets hebben met een aannemer die weer iets heeft met de projectontwikkelaar die eigenlijk wel in maart vast wil beginnen met het project.........................

Hahaha........ Dallas/Dynasty op klompen........ Joop van Ellende kan hier inderdaad vast wel wat mee.

Newsflash; Nieuwe serie "Kolder in de Polder" starring Jomanda als neverendingdinges....

Caro_Vladi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:37

BitchyWitchy schreef:
Tavanta schreef:
Newsflash; Nieuwe serie "Kolder in de Polder" starring Jomanda als neverendingdinges....

HAHHA die is echt goed Haha!

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:37

OOOOO neverending!!! wat een intens fascinerende en intelligente constatering dat iemand iets wil duidelijk maken door middel van het bloed in die stallen???? Echt???? NEEEEEE, geloof er helemaal niks van Clown

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:38

Inderdaad waar zijn de MODS niet negatief bedoeld maar normaal zijn ze er als eerste bij als er iets is wat volgens hun of andere bokkers niet oké is.

Zo'n groot topic als dit is heus wel 1 van e MODS opgevallen hoor, en ze overleggen ook onderling daarom vind ik het heel raar dat er geen 1 MOD gerageert heeft of actie onderneemt. het topic loopt uit de hand. Als je topic TEMT word er ook niet gerageerd...

En ik vind dat de indentiteit van Neveragain achterhaalt moet worden. En zo moeilijk is dat nou ook weer niet! Ip-nr is er sowieso, Bokt.nl kan de provider van Neveragain benaderen, klacht indienen of dergelijke en gegevens opvragen. Zo niet kun je altijd nog de politie op de hoogte stellen...
Feit is dat neveragain, meer weet wat het voorval, van alles noemt behalve echte feiten en volstrekt anoniem wil blijven. Wie niks te verbergen heeft kan toch ook zijn identiteit wel doorgeven. En dan hoeven we niet te weten wat je pincode is maar leeftijd,geslacht,naam etc. is toch wel fijn.

Er klopt dus van meerdere kanten iets niet Sigaar Topic kan beter op slot denk ik..

En eigenlijk ben ik wel benieuwd welke indentiteit , of beter gezegd entiteit er nu achter neverendingstory schuilt Hyper! (hoezo nieuwsgierig)
Laatst bijgewerkt door SONY op 14-12-06 13:45, in het totaal 4 keer bewerkt

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:38

Neon schreef:
OOOOO neverending!!! wat een intens fascinerende en intelligente constatering dat iemand iets wil duidelijk maken door middel van het bloed in die stallen???? Echt???? NEEEEEE, geloof er helemaal niks van Clown

*Proest* Haha! Knipoog

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:41

Sony ik ben het wel met je eens over dat het handig zou zijn als neveragain zijn of haar identiteit achter haalt zou worden.. Daar kan Caye waarschijnlijk ook wat meer mee...

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 13:42

dames, niet alles gebeurd hier openbaar in het topic. Wel of niet achterhalen van iemands IP daar hoeven we niet eens wat van mee te krijgen Knipoog.