Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
@Caro_Blackie
voorspelde brand? 

Citaat:neveragain @Irritant?? mensen die NIKS willen aannemen en NERGENS open voor staan, dát is pas irritant
BitchyWitchy schreef:neverendingellenlangezeurkous
top ! prachtig (kom der maar op ..) nickyu schreef:BitchyWitchy schreef:neverendingellenlangezeurkous
whahahahahah![]()
![]()
![]()
![]()
top ! prachtig (kom der maar op ..)
zirkoontje schreef:hier nog iemand die het topic al even volgt....EN dichtbij nieuwkoop woont
Buff schreef:Juist Tyrza, ze zegt ook ergens dat ze het niet erg vind als mensen haar niet geloven en haar als leugenaar bestempelen, tja makkelijk gezegd als je anoniem blijft...

Nimue schreef:Sorry hoor, maar waar de f*ck zitten de moderators als je ze nodig hebt? Dit topic loopt echt verschrikkelijk uit de hand. In een ander topic krijg ik op mijn mieter omdat ik één verkeerd plaatje post (van iemand anders ipv van mezelf) en dit geneuzel hier loopt allemaal eindeloos door?
Als ik de ts was wist ik het wel, dan pb-de ik een mod met verzoek om een slotje. En hield ik de 25e de boel goed in de gaten, maar de 24e en de 26e ook. Ik zou de waarschuwing niet zomaar naast me neerleggen, maar me er ook niet gek door laten maken.
En als iedereen nou eens ophoudt met over Neveragain heen te vallen en te roepen dat ze die gaan aanrijden en dat die zeker schoonmaakjuffrouw is, houdt het misschien ook wel op...
Quellian schreef:zirkoontje schreef:hier nog iemand die het topic al even volgt....EN dichtbij nieuwkoop woont
Is Nieuwkoop zo dichtbij Woerden dan? Want in dat geval woon ik ook dichtbij
Buff schreef:misschien woont ze wel naast je....

Tavanta schreef:Zou neverending mischien iets hebben met een aannemer die weer iets heeft met de projectontwikkelaar die eigenlijk wel in maart vast wil beginnen met het project.........................

BitchyWitchy schreef:Tavanta schreef:Newsflash; Nieuwe serie "Kolder in de Polder" starring Jomanda als neverendingdinges....
Topic kan beter op slot denk ik..
(hoezo nieuwsgierig) Neon schreef:OOOOO neverending!!! wat een intens fascinerende en intelligente constatering dat iemand iets wil duidelijk maken door middel van het bloed in die stallen???? Echt???? NEEEEEE, geloof er helemaal niks van
.