opaal schreef:IKbenEllen schreef:Die van mij krijgt ook elk jaar een spuitje, dat ie vast aan het idee went.
Nee he! Waar gaat dit over! Goeiendag zeg!
Dit gaat over hoe je je paard aan alles laat wennen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
opaal schreef:IKbenEllen schreef:Die van mij krijgt ook elk jaar een spuitje, dat ie vast aan het idee went.
Nee he! Waar gaat dit over! Goeiendag zeg!
BitchyWitchy schreef:Ik zet ook geregeld ff mijn vinger tegen de slapen van mijn paard.....![]()
![]()
opaal schreef:Ik snap echt niet dat hier geen slotje op gezet word......Lachwekkend is het allemaal wel ja maar toegevoegde waarde niet meer naar mijn idee..
Lielle schreef:het is iig wel leuker dan een paar bladzijden terug toen ik werd uitgemaakt voor alles wat lelijk was omdat ik voor de slager durfde te kiezen.
Miryamk schreef:Lekkerrrrr
BitchyWitchy schreef:Lielle schreef:het is iig wel leuker dan een paar bladzijden terug toen ik werd uitgemaakt voor alles wat lelijk was omdat ik voor de slager durfde te kiezen.
Hahaha, ja, hoe dúrf je!!!! Weet je wel dat ie dan opgegeten wordt???
Nou, in Januari is Ilse naar de slager gegaan, en als die andere drie van ons aan de beurt zijn gaan ze ook naar de slager hoor
Es79 schreef:Lekker! Ga ik je bellen wat voor leven ze gehad hebben!
BitchyWitchy schreef:Es79 schreef:Lekker! Ga ik je bellen wat voor leven ze gehad hebben!
Misschien ben je wel in de buurt en kun je gezellig mee gaan!!!
IKbenEllen schreef:Ik ruik een bbq.....
Es79 schreef:IKbenEllen schreef:Ik ruik een bbq.....
En ik ruik paardeworst!
Snoevie schreef:nieuwe excursie!
IKbenEllen schreef:Leuk, hier ook al een Boktmeeting, dat kunnen we mooi doen na het behalen van ons ruiterexamen