Mijn post was wel erg offtopic. Maar de bovenstaande posts zijn nog steeds over de paardensport op tv toch? Dat andere topic waar ik de link van kreeg is lang niet zo leuk/gezellig.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dorientjuh schreef:Ja mandyy, dat had ik dus ook gehoord.. Een aangezien ik vanavond de videorecorder moet instellen wil ik er wel graag zeker van zijn dat ik het kan zien.. Ook had die Eijsvogel het erover dat ze morgen om 9 uur weer gingen beginnen.. Wie weet hoe het zit?
yousra schreef:Anders kun je kijken op www.aachen2006.com net toen dressuur afgelopen was, keek ik verder op internet en toen ging het over endurance.En dat was ook live en toen was er weer dressuur en dat was niet op eurosport. Er was ook iemand uitgebeld, want het paard deed vervelend. En toen pas om half vijf kon je weer kijken op eurosport.
Mandyy schreef:Ben benieuwd naar morgen; Anky & Edward.
Edward komt binnenkort een clinic geven bij ons op het dorpsfeest.
Zeker dat ik ga kijken!
_Unexpected_ schreef:Mandyy schreef:Ben benieuwd naar morgen; Anky & Edward.
Edward komt binnenkort een clinic geven bij ons op het dorpsfeest.
Zeker dat ik ga kijken!
Echt waar? Mijn vader werkt in Amersfoort, maar zeker weten dat ik ook bij die clinic wil kijken! Waar is het precies en kan je me info sturen via pb??