Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Diertjec schreef:Ik heb toevallig 2 weken geleden een wintec gekocht voor Odin. Wilde eigenlijk een Bates, maar die zijn ietwat duur voor een jong paard hahah.
En ik wil idd dan zelf ook graag even voelen hoe ie zit
roosa schreef:Een beetje wankel is heel normaal hoor.
Ze moet het gewoon even vinden met iemand op de rug.
Muis vond het best spannend om te gaan lopen,en stond ook meer stil in het begin.
Geeft helemaal niks.
Is gewoon hun balans zoeken en vinden.
Elke week word ze handiger,sterker.
Pasje achterwaarts,pasje wijken voor de kuit.
Heerlijk slim paardje.
Bijna b proefje klaar.
[ [url=m/7k8FsI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/523Sri.jpg]Afbeelding[/url] ]
roosa schreef:Een beetje wankel is heel normaal hoor.
Ze moet het gewoon even vinden met iemand op de rug.
Muis vond het best spannend om te gaan lopen,en stond ook meer stil in het begin.
Geeft helemaal niks.
Is gewoon hun balans zoeken en vinden.
Elke week word ze handiger,sterker.
Pasje achterwaarts,pasje wijken voor de kuit.
Heerlijk slim paardje.
Bijna b proefje klaar.
[ [url=m/7k8FsI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/523Sri.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sherivey schreef:Ik wacht juist tot volgend jaar omdat ik dus bang ben dat mn jonkie te wankel/ ongebalanceerd is als ik er nu op ga.
Weet niet hoe sterk de jouwe aan de lijn(en) is?
hiphorse schreef:Sherivey schreef:Ik wacht juist tot volgend jaar omdat ik dus bang ben dat mn jonkie te wankel/ ongebalanceerd is als ik er nu op ga.
Weet niet hoe sterk de jouwe aan de lijn(en) is?
Bas is aan de longeerlijn al enorm veel verbeterd. Daardoor dacht ik ook dat hij nu wel het aan zou kunnen...
Hij was niet een beetje wankel, maar zo wankel dat we bang waren dat hij zou vallen. Dus vooral stil gestaan en het lopen maar even gelaten voor wat het was.
manic schreef:Graziozo heb ik op horse event even naar gekeken maar vond het stikwerk niet denderend voor zo een duur zadel.
Ik twijfel nu een beetje tussen Sella en Hulsebos. Hulsebos zei dat de een soort optie hadden om een zadel binnen bepaalde tijd weer om te ruilen, maar moet even achter aan hoe het nou precies zit. Op zich is het probleem ook niet dat het heel moeilijk is om een zadel op haar rug te leggen, het is meer dat ik er ooo nog in moet passen