Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!!                                                         

)                                                         
 onpaard schreef:Waarschijnlijk ben ik de enige, maar ik vind t een raar verhaal.
onpaard schreef:Waarschijnlijk ben ik de enige, maar ik vind t een raar verhaal.
   Wat een opluchting. 3 maanden lijken kort, maar zijn enorm lang wanneer je in onzekerheid zit. Komt er iemand? Komt er niemand? Mist iemand hem? Is hij gestolen? Allemaal vraagtekens.. waar nu eindelijk een punt achter lijkt te komen.
  Mijn dag kan echt niet meer stuk.

volgende week zondag trakteer ik virtueel op taart! ghehe. 

Ontzettend knap hoe je dit hele traject hebt aangepakt. Wat moet jij er een spannende 24u hebben opzitten, en die spanning zal vast nog een weekje aanhouden. Ik wens je in de laatste sprint nog flinke portie geduld toe 
                                                         Babootje schreef:Ik vind het vooral een verhaal voor een feel good boek of film, met een mooi einde. dus wie weet kun je nog meer van het verhaal van het paard en zn eigenaar achterhalen.
Dreamboy schreef:onpaard schreef:Waarschijnlijk ben ik de enige, maar ik vind t een raar verhaal.
Wat vind je er raar aan dan? Het is vooral triest.