xSCWx schreef:Zouden jullie een paard kopen wat lucht zuigt?
Heb je er een op het oog?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSCWx schreef:Zouden jullie een paard kopen wat lucht zuigt?
upendo schreef:Ik zou ook geen luchtzuiger kopen, maar dat is meer omdat ik het zelf totaal geen prettig gedrag vind om met mijn neus bovenop te staan. Ik zou er zelf bijna gestresst van raken.
Dan eerder gewoon gaan kijken naar het 'te grote' paard.Wat is de reden dat je daaraan twijfelt?
xSCWx schreef:Ik heb er meerdere op het oog maar bij allemaal is er wel iets wat me net afhoudt. Deze kwam (volgens de omschrijving dan, ben nog nergens gaan kijken verder) het meeste bij wat ik zoek. Maar is dus een luchtzuiger. Een ander die ik super leuk vindt is 1.64m met 4 jaarik zocht eigenlijk tussen 1.50-1.55, toen werd het al tot 1.60 en nu is dat al tot 1.63
en ergens denk ik; ach wat maakt die ene centimeter nou uit. Maar waarschijnlijk groeit hij ook nog iets en daarbij: waar trek je dan de grens
xSCWx schreef:upendo schreef:Ik zou ook geen luchtzuiger kopen, maar dat is meer omdat ik het zelf totaal geen prettig gedrag vind om met mijn neus bovenop te staan. Ik zou er zelf bijna gestresst van raken.
Dan eerder gewoon gaan kijken naar het 'te grote' paard.Wat is de reden dat je daaraan twijfelt?
De stalling gaat eigenlijk maar tot 1.60de stallen konden niet groter ivm indeling. Geloof dat ze 2,50 bij 2,80 zijn ofzo (ik weet het niet zeker maar wel iets kleiner dan 3x3 denk ik). Mijn stalhouder zegt dat het wel mag maar dat ik me goed moet bedenken dat de stal niet groter wordt. Dus of het voor het paard dan nog wel comfortabel is.
Ineke2 schreef:Daar weet ik wel alles van ja pff, wat een drama de meeste stallen in de randstad helaas.
amandananana schreef:Ik stond op een hele fijne pensionstal in de Randstad, maar de wachtlijst is echt enorm. Toen mijn oudje overleed moest ik heel snel beslissen of ik de stal kaal wilde blijven huren tot er eventueel een nieuw paard kwam, ik heb besloten dat te doen want anders kom je er nooit meer tussen en ik vind dat er weinig echt fijne stallen (ook qua sfeer) in de omgeving zijn.