Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vigo blijft een vrij smal ventje langs Joy.
jullie hebben inmiddels al wel door dat ik nogal op mijn hoede ben maar ik was niet de enige die ietwat twijfelend volgde,
de twee heren achter me bleven achter zich kijken alsof ze overwogen om terug te gaan. 
radiologe/verpleegster bleef vrij kort en ik heb nogal de neiging om ‘toon te marchen.’ En werd het een beetje zat dus toen ze vroeg waar ik pijn had kon ik het niet laten om gewoon droog te zeggen ‘aan mijn knie. Daarvoor ben ik hier.’
(als ik gestressed of geërgerd ben antwoord ik puur op de vraag die je stelt ook als ik weet dat je iets anders bedoelt. In dit geval was het ergernis.)
) had ik ineens een heel andere vrouw voor me. Bezorgd. Joviaal... ze vroeg ‘pak je nog steeds medrol?’ Dus ik zeg ‘ja, maar dat kan jij niet weten tenzij je necrose gezien hebt want ik heb hier geen dossier.’
)
) alleen weinig piep speeltjes zijn bestand tegen herders (ook Kong niet.) het resultaat is dat hij veelal snel het piepje er uit heeft. Hij is daarna trouwens gewoon enthousiast als het in iets balvormig zat. Het laatste was een bal met ‘koorden’ aan die piepte (zo’n octopus achtig iets van Kong). Eindresultaat na een half uur:
) ‘misschien heeft Arras geprobeerd om het piepje er uit te halen...’ (Yaiko was ook nog eens verdacht lang stil geweest toen we het er over hadden maar hij lag ook heerlijk bij mij terwijl hij geaaid werd)
zodra Yaiko zijn gepiep weer liet horen zei ik ‘denk niet dat het gelukt is.’
Ik vond heup en enkel veel makkelijker te interpreteren.
Ik voel het wel in de oefeningen die nu specifiek gericht zijn op mijn knieën. Ondanks dat links dus meer pijn doet én ik links met die verlamming zit, kosten de oefeningen me rechts vaak meer moeite.
Niet meer pijn maar wel meer moeite. Wat ik altijd totaal onlogisch vond maar dit verklaart het waarschijnlijk. 
Ik zit sowieso in een "uithoek" voor mijn gevoel.

(Ik ga vanavond ook naar mijn fysio die daar goed in is en normaal gesproken kan ik ze inmiddels zelf ook goed interpreteren maar degene die dit verslag gemaakt heeft zat volgens mij met zijn gedachten ergens anders.
)
bijrijdster kon er zo de ring mee binnen rijden en alles waar ik voor heb moeten smeken deed ze met twee hoeven in haar neus. Ze corrigeerde zelfs hier en daar de foutjes van mijn toen nog onervaren bijrijdster.
Ze is voor haar echt een perfect leerpaard geweest. Pretty leeft nog overigens maar is op pensioen inmiddels.
Vanaf de grond kon ik goed met haar overweg tegen die tijd maar ik reed haar niet meer graag. Ik hoopte met Rêve gewoon van het begin gewoon goed en consequent met haar te zijn en zo te voorkomen wat Pret geworden was. En dat is ook gelukt.
Ze heeft zeker haar dingetjes maar voor ons is Rêve een heel loyaal paard.
Ik moet eerlijk zeggen dat ze het hier bont moeten maken eer ik er geen vertrouwen meer in heb... Dus ik weet niet hoeveel het zegt dat ik er vertrouwen in heb, maar momenteel is hij braver en makkelijker dan Rêve op die leeftijd was.

dus als ik iets gemist heb is dat niet expres. Neon schreef:boyca schreef:Ik woon onder de rook van Amsterdam, dus ff langskomen vanuit Belgie wordt hem niet denk ik zo.
Heb je wel meteen een mooie trailer oefen sessie gehad
Voor Joy geen probleem maar Rêve gaat denk ik niet meer mee terug dan dezelfde dag.
Die heeft haar limieten wb hoe lang ze op de vrachtwagen gaat...