Veel succes en plezier voor degenen die dit weekend nog gaan!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spaansepony schreef:Lindipre schreef:Ik heb nu toch een leuk paardje gevonden, is alleen wel aan 1 oog blind. Moet zeggen dat toevallig mijn vorige paard dit ook had, en daar heb ik nooit last van gehad.. binnenkort daar maar eens langs!
Lindipre"
[quote="Spaansepony schreef:Lindipre schreef:Ik heb nu toch een leuk paardje gevonden, is alleen wel aan 1 oog blind. Moet zeggen dat toevallig mijn vorige paard dit ook had, en daar heb ik nooit last van gehad.. binnenkort daar maar eens langs!
Spaansepony schreef:Heb je pbtje beantwoord.
God, ik heb de merrie voor een makkelijke prijs door een vriendin laten adverteren. Met ook eerlijk verhaal dat ze kort hier is en niet voorgereden word en daardoor makkelijk geprijsd is. Man wat een reacties “voor een manege, wil toch voorgereden hebben”
“Paard wat paar maanden niet onder zadel is geweest kan makkelijk even een rondje met ruiter erop hoor”
Zucht... sommige, heb maar gezegd dat ze de serieuze eruit moet filteren en de andere maar niet meer hoeft te beantwoorden, lol. En anders staat ze me prima voorlopig.
N0a schreef:Ik zag haar voorbij komen inderdaad. Een Johnson zou ik niet voor de manege willen hoor, mijn vorige van Johnson was echt geen makkelijkewel hele knappe paarden!
Lillz schreef:Spaansepony schreef:Heb je pbtje beantwoord.
God, ik heb de merrie voor een makkelijke prijs door een vriendin laten adverteren. Met ook eerlijk verhaal dat ze kort hier is en niet voorgereden word en daardoor makkelijk geprijsd is. Man wat een reacties “voor een manege, wil toch voorgereden hebben”
“Paard wat paar maanden niet onder zadel is geweest kan makkelijk even een rondje met ruiter erop hoor”
Zucht... sommige, heb maar gezegd dat ze de serieuze eruit moet filteren en de andere maar niet meer hoeft te beantwoorden, lol. En anders staat ze me prima voorlopig.
Hihi, wat zei je? Ga dr maar op zitten?
SandravdB schreef:Mijne is toch een tango, dat is ook jazz en op zich heel fijn dier om mee te rijden
SandravdB schreef:Mijne zou je zo een beginner op kunnen zetten
Spaansepony schreef:Bericht dan ton Verkerk en zijn vrouw, deze importeert ze zelf vanuit Spanje en gaat graag met je op reis om een juiste paard te zoeken. Heeft ook altijd veel leuke dieren op stal, wel een prijskaartje btw. Maar je kan altijd je zoek opdracht doorgeven
Maghreb schreef:Spaansepony schreef:Bericht dan ton Verkerk en zijn vrouw, deze importeert ze zelf vanuit Spanje en gaat graag met je op reis om een juiste paard te zoeken. Heeft ook altijd veel leuke dieren op stal, wel een prijskaartje btw. Maar je kan altijd je zoek opdracht doorgeven
Bedankt voor de tip, ga ik dit weekend eens bekijken. Ik vind het best spannend om een paard uit Spanje/Portugal te halen, ik hoor dat er veel ongezonde dieren tussen zitten (maar als ik zo mee lees geldt dat in Nederland en België ook).
Spannend dat je vandaag naar België gaat MISTRAL94, ik lees al een tijdje mee met je berichten. Hopelijk gaat alles goed vandaag! Kun je alweer de Belgische grens over dan trouwens?
Gefeliciteerd Psvanlot! Ik ben ook heel benieuwd naar foto's