Vandaag was gewoon uhhh, grappig . Mijn man vond het geen strak plan dat ik op de fiets door de storm zou gaan dus we zijn even met elkaar naar stal gegaan vanochtend. Zoë ook maar meteen even meegenomen omdat we smiddags nog weg moesten. Aangezien Zoë niet heel vaak mee gaat wou ik weer even een leuke foto maken van de dames. Maar ze moesten overduidelijk even de clowns uithangen . Heb Poow toen maar snel losgeklikt en toen gingen ze met elkaar spelen en gek doen .
Sorry voor de radiostilte! Afgelopen week was druk en pijnlijk . Het kwam er op neer dat ik vrijdag met spoed naar de kaakchirurg kon en nu een kies armer ben en wat hechtingen rijker . Maar ok, voel me nu weer een stuk beter ennnn!
Vandaag stond de koerier van TNT voor de deur met een groot pakket van Bucas!
Het uitpakken was een echt feest , en dit kwam allemaal uit de doos .
En ook nog maar een kleine terugblik Op maandag kwam er tussen de buien door een lekker zonnetje, dus even met haar billen bloot .
Op woensdag heeft Poow lekker even in de bak gespeeld. Het is helaas te nat om te longeren of om echt te rijden. Maar los red ze zich wel .
Donderdag mesten en voeren, met pijn in mijn gezicht . Maar Poow vond het niks doen geen straf .
Zondag moesten we even voer naar stal brengen omdat de fibrebeet op was, meteen ook maar de care4life aangevuld. Poow is dol op nieuw voer .
Tim heeft nog een rondje in ons olympisch zwembad gelopen met haar .
En vanochtend ben ik samen met Tim naar stal geweest want Jesse was een nachtje uit logeren , hij wou even op Poow stappen . Bak was eigenlijk te nat maar toch een kwartiertje gestapt en een beetje op het blok geklooid .
Nu zijn jullie weer helemaal bij! Ik kan niet wachten tot het stopt met regenen en we eindelijk weer eens droog op stal rond kunnen lopen .
Ik heb afgelopen zaterdag mijn black beauty opgehaald. Ze heet Droppie en dat past best wel bij haar.... maar ja ik vind t wat minder qua naam. Maar als ik een dier eenmaal met een bepaalde naam ken vind ik het lastig om te veranderen.