puppy1128 schreef:Mijn verjaardagscadeau past niet helemaal. Elano's hoofd moet dus even groeien. Maar had al het idee dat ie wat te groot zou zijn.
Wat een leuke foto's weer en nog gefeliciteerd met je verjaardag!
@Druppie Wat goed dat je moeder het ook leuk vond, dus nu vaker samen op pad met pown?
@carika Hoe gaat het nu het hem? Vind hij het niet erg om apart te staan?
@NRJ Wow zoveel hoefzweren lijken me geen pretje. Fijn dat het nu wel goed gaat daarmee. Ze is een schoonheid.
@Renske Ah jammer dat Olivia geen 2015 paardje is. Dat is ook een leukerd. Is ze van de 2016 veulens het oudst?
@kvulden Super leuk dat je je les hebt gehad! Leer je toch weer een hoop van bij denk ik als je les hebt met zo'n jonkie.
@Juulxx Hoi leuk dat je ons gevonden hebt! Leuk dier en vooral die naam ook
@Love_Milo grappig kleurtje zo. Je ziet niks meer van het palomino.
@KittyDylan Fflur oefent voor diva?
Hier merk ik ook een beetje pubergedrag, vooral dat meneer ineens super druk is geworden. Verder niet vervelend naar mij of de andere paarden gelukkig.
@Kabayo Ze wilde vast even goed kennismaken zonder hekwerk.
@kaylee0803 Ah halve mannelijkheid, hij is wel iets heel moois aan het brouwen als hij er zo lang over doet of hij wil niet gecastreerd worden. Wat ik me ergens wel voor kan stellen
@Quinc Leuk nog een friesje. Ik doe een of twee keer per week echt wat met m'n paard. Meestal wandelen, poets en soms met de fiets.
@Annikoe, wauwie hij wordt inderdaad steeds mooier. Stoer dat je de kou hebt getrotseerd voor hem. Ik weet niet of het een goed idee is, maar ik zou eerst iets roepen en als dat niet werkt een knietje geven als hij dat met z'n neus bij m'n knieën komt of tegelijk
. Happen zou ik zo snel mogelijk kwijt willen.