Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij is toch al heel erg goed in hoog bokken, hoop niet dat hij dat onder het zadel ook gaat uitproberen.
de lekkerste waar ik ooit mee gegalopperd heb.
. Wel braaf.
hij krijgt alles stuk, halsters, dekens, draden, deuren. Als ik bedenk hoeveel hij al gesloopt heeft. Record 5 dekens in een maand en gemiddeld twee halsters per maand kapot krijgen. Het went.
vorige week een heterdaadje. Hij stond met zijn dikke debbes binnen en had me niet horen en zien aankomen.
dus even op de deur geklopt. Hij sprong met vier benen de lucht in en vloog achteruit trillend. Om daarna heel onschuldig met ene pluk hooi in zijn bek me aan te kijken.
ik was het niet hoor baas. Zucht
.
maar ja het is even niet anders. Van de week twee dagen helemaal uitgeschakeld geweest. Was zo duizelig dat ik niet eens rechtop kon zitten. Ex heeft ze maandag gedaan gelukkig en gister helaas niemand. Met de hoeveelheid hooi redden ze zich wel. Kan er weinig aan veranderen helaas. 7 dagen per week red ik toch al niet. Blij dat ze continue buiten staan en de stal zelf in en uit kunnen en mijn mega hooibakken.
zo'n schoontje 

. Hebben vandaag het longeren weer even opgepakt, ging super! T is zo'n lief, mensgericht dier, echt ongelooflijk. Zal ook eens opzoek gaan naar veulen foto's! F_inley schreef:Vanavond gemerkt dat er nog steeds vriendelijke mensen op de aardbol zijn. Midden in de polder kwam er een grote graafmachine achterop gereden. Helaas konden wij nergens aan de kant en inhalen was geen optie. Wat deed de beste man met ruime afstand achter ons blijven rijden met een sukkel gangetje. Met gebaren duidelijk gemaakt waar wij heen moesten en waar hij heen wilde super fijn! echt er zouden meer zulke mensen moeten zijn
Wel heerlijk gereden buiten hij geniet daar zo van

.