Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dunja_11 schreef:Ik heb ook last van Bambitis.. Is er een medicijn voor?
muzzy17 schreef:dunja_11 schreef:Ik heb ook last van Bambitis.. Is er een medicijn voor?
Tot op heden nog niet helaas. Laboranten zijn er druk mee bezig.
Voor nu zal bambitis geaccepteerd moeten worden en kan u zeker een gesprek met psychiater aan raden deze kan u wellicht kalmerende middelen voor schrijven. Veels te schattige witte bambi's zullen u klachten doen verergeren kijk er dus niet te vaak naar
Wendy_Komen schreef:Blijf de Bambitis geweldig vinden!!![]()
![]()
Bedankt weer voor de reacties!
Tja.... Buiten rijden met Bambi en Hope....
Hoe zal ik het zeggen???
Nou... Bambi heeft duidelijk laten zien dat zij een kruising tussen een Welsh, Shetlander en Ezel is!Madam vind het wel leuk buiten, maar in haar tempo op haar manier. Pfff rij je daar met een Hope die (zoals altijd) erg voorwaarts is. Hope dus continue inhouden, maar Bambi wil alsnog niet meelopen. Uiteindelijk afgestapt (die arme Bambi zal wel last van der beentjes hebben dus ik ga er maar naast lopen) en madam zet der oortjes naar voren en loopt vlot door. Grrrr....
Dus stukje aan de hand gelopen (Nee Hope, langzamer!!) en madam loopt mooi met der oortjes naar voren vlot mee. Hmmm... dus... Ok, ik stap weer op Hope, kijken hoe het nu gaat. Ze loopt goed mee, tot madam het wel weer welletjes vond en gaat weer treuzelen.
Vervolgens komt er een auto aan, dus ik de berm in met Hope, en Bambi blijft voor het gras staan: "Ik wil het gras/ moeder niet iiiiiinnnn...." Grrr... Pfff... Uhhhmmm...
Ok, touw om knop, en even doortrekken Hope! En ja hoor, met beide dames in de berm, dus de auto kon er langs. Laatste stukje naar stal, en zodra we het erf weer oprijden zijn Bambi der "zere beentjes" als sneeuw voor de zon verdwenen, en wil madam het liefst in een drafje naar stal.
Maar diep ademhalen en optijd naar bed...