Hier nog even een fotootje van Hudson in z'n nw stal(letje)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Charica schreef:Dat geloof ik wel. Ik was na de tijd zo van streek dat ik niets meer heb gedaan. Mijn vriend heeft hem toen een tik gegeven. Van hem accepteert hij dat wel. Ik denk ook wel dat ik leiderschap kan leren. We zijn iedere week bezig met grondwerk in de les. Maja, ik weet niet. Ik vind het gewoon lastig en ben er behoorlijk verdrietig over. Het voelt alsof mijn hart even is gebroken.
Charica schreef:Ik was in de box. En ik had net 3 hoeven uitgekrabt. Geen probleem. Hij was hooi aan het eten zoals gewoonlijk. De vierde, rechtsachter. Wou hij niet geven. Ik pakte hem op, en ging moeilijk doen. Heen en weer bewegen, proberen te slaan, ik hield gewoon vast totdat hij zijn been gewoon keihard naar beneden drukte. Dit heb ik drie keer gedaan en volgehouden. Ik snap niet goed wat ik verkeerd heb gedaan? Mijn instructrice was er niet bij. Dus van haar kunnen we niets zeggen. Dat zou ook niet eerlijk zijn. Ik ben zeer tevreden over haar.
Het is niet zo dat dit de eerste keer is dat ik met zijn hoeven bezig ben. Ik krab ze iedere dag uit. Op dezelfde manier. Alle 4. Geen probleem...![]()