Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Goos_Horses schreef:Jury gefeliciteerd!
Fleurtje zou het echt niet doen, je moet al geld lenen om het paard aan te kopen.
Heb je een advertentie van dit paard, ben wel benieuwd naar verdere info.
Urobi leuk dier, maar vind zijn linker voorhoef stijl in verhouding met de rest.
urobi schreef:Ik ben zelf nog niet op zoek naar een paard maar heb wel onder vonden dat men niet altijd op een foto af moet gaan hoe een paard in werkelijkheid is.
weet je wat mij hier heel vaak op valt dat er al heel snel een oordeel gevelt wordt over een paard aan de hand van een foto.Een foto is wel de eerste indruk maar het paard in werkelijkheid bekijken kan het heel goed zijn dat het 100% mee valt.Mijn vorige paard als die in de weide stond dan zou ik er zo ook niet voor gegaan zijn een beetje stevig gebouwd en groot.Zodra hij onder het zadel was was het een heel ander paard en kwam er ook echt iets de dressuurring binnen gelopen.Hoeveel goedgekeurde hengsten mankeren rontgenlogisch wat of hebben afwijkende beenstanden en doen het super in de sport.
Wij hebben 1 van onze paarden verzekerd een Elite merrie dat mocht haar iets overkomen dat we dan altijd een nieuw paard terug kunnen kopen.Dat is onze gedachte van een verzekering.
Zij is beperkt verzekerd en niet tegen dierenarts kosten
roxiie schreef:Ralphtdw, kan dat bij alle verzekeringen? Verzekeren tegen de dood, ik ben daar namelijk een tijdje geleden naar opzoek geweest maar vond eigenlijk alleen maar verzekeringen die medische kosten of afkeur dekten. Niet specifiek de dood van een paard.
Maar misschien heb ik wel niet goed gezocht, heb me nog nooit eerder bezig gehouden met verzekeringen voor een paard.
ralphtdw schreef:urobi schreef:Ik ben zelf nog niet op zoek naar een paard maar heb wel onder vonden dat men niet altijd op een foto af moet gaan hoe een paard in werkelijkheid is.
weet je wat mij hier heel vaak op valt dat er al heel snel een oordeel gevelt wordt over een paard aan de hand van een foto.Een foto is wel de eerste indruk maar het paard in werkelijkheid bekijken kan het heel goed zijn dat het 100% mee valt.Mijn vorige paard als die in de weide stond dan zou ik er zo ook niet voor gegaan zijn een beetje stevig gebouwd en groot.Zodra hij onder het zadel was was het een heel ander paard en kwam er ook echt iets de dressuurring binnen gelopen.Hoeveel goedgekeurde hengsten mankeren rontgenlogisch wat of hebben afwijkende beenstanden en doen het super in de sport.
Wij hebben 1 van onze paarden verzekerd een Elite merrie dat mocht haar iets overkomen dat we dan altijd een nieuw paard terug kunnen kopen.Dat is onze gedachte van een verzekering.
Zij is beperkt verzekerd en niet tegen dierenarts kosten
van een foto kun je ook helemaal niet van op uit gaan wij zijn een keer naar iemand toe geweest geen verhaal bij het paard foto's dat je niks van kon maken en deze man vroeg bar weinig voor het paard 800 euro namelijk denken van zal wel niks wezen maar toch even kijken.
komen wij daar is het een mooie vivaldi x havidoff merrie die super kon bewegen kijk maar in mijn profiel en hebben haar mee genomen en het paard mankeerde niks want bij de verkoop is hzij helemaal gekeurd
ralphtdw schreef:roxiie schreef:Ralphtdw, kan dat bij alle verzekeringen? Verzekeren tegen de dood, ik ben daar namelijk een tijdje geleden naar opzoek geweest maar vond eigenlijk alleen maar verzekeringen die medische kosten of afkeur dekten. Niet specifiek de dood van een paard.
Maar misschien heb ik wel niet goed gezocht, heb me nog nooit eerder bezig gehouden met verzekeringen voor een paard.
hallo,
afkeur van een paard bedoel je dan dat je afscheid van het paard moet nemen of gewoon de keuring ik weet niet hoe het overal zit maar mijn vader heeft toen der tijd op gezocht welke het goedkoopste was en welke het beste verzekerd was en kwam uit op deze verzekering die wij nu hebben maar ik weet dat onze verzekering dit wel heeft. en ja als jij zelf geen budget heb als je paard komt te overlijden en jij kunt bijvoorbeeld wel 100 euro in het jaar missen dan heb je wel 2500 euro terug als je paard dood is maar moet je maar even op de site goed kijken hoe het zit want wij hebben altijd alleen ziektekosten en dan ook de dood zeg maar.
ik weet niet alles hoe het helemaal zit
ralphtdw schreef:ja dat vind ik ook maar ja sommige mensen kunnen geen mooie foto's maken wat heel jammer is want je gaat als eerste van een foto vaf op marktplaats, en veel mensen kunnen niet door een paard heen kijken.
maar wij hebben geleerd dat je gewoon naar een paard toe moet gaan en kijk dan met je eigen ogen en wat een ander er van vind moet je schijt aan hebben ieder mens is blij met hun eigen paard en of die nou mooi of lelijk is wat maakt het uit
een mooi of duur paard hoeft niet veel beter te zijn dan een minder mooi paard wat voor een leuke prijs weg kan