Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
welmoed__ schreef:Ik ben terug van de buitenrit met "het manege paard". Ging wel redelijk goed, hij vind alles nog heel eng en tijdens de galop wil hij nog wel even een sprintje trekken.
Hij is nog net geen 4, gaat dit er nog uit? Begin nu wel ietwat te twijfelen.
Pattypaard schreef:Ik ben vanmiddag nog bij het paard geweest met een vriendin. Vriendin vond het paard ook leuk en wel een geschikt dier voor mij.
Hebben ook gevraagd om haar op het harde rechtuit te laten stappen en draven en haar op de kleine volte op het harde te zien. Niks aan te zien, iig zéker niet kreupel.
Met rijden liep ze ook weer fijn, niet de hele tijd maar dat komt ook omdat ik nog veel te leren heb. Ik weet van mezelf dat ik paarden snel over hun tempo rij, en toen wist ze niet goed wat ze moest en begon ze wat te hupsen. Zodra ik haar meer van achter naar voren ging rijden en voor ook een beetje opving wat ik erin stopte liep ze echt fijn! Gaf een super gevoel. Ook later extra een echt rustig tempo gereden en van voor heel los zodat ze ook op haar eigen benen kon gaan lopen en dat pakte ze ook fijn aan.
Goed gesprek gehad met de eigenaresse en over een aantal dingen gehad van keuren enz.
We weten nog niet wanneer maar ze gaat wel gekeurd worden
Alja schreef:jolanda20 schreef:Mijn ruil gaat niet door.....
Mijn paard staat weer volledig tot beschikking...
Opzich wel jammer dat de ruil niets word.. maarja.. pech gehad
heb ik wat gemist?
waar zou je evt tegen gaan ruilen dan?