Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Stasja schreef:Meld me ook weer. Ruintje van oscar x kennedy was helaas afgekeurd![]()
Maar nu weer 2 nieuwe op het oog, een hele leuke merrie tuschinski x zeoliet ze is nu 5jr maar heeft eerst een veulentje gehad en is nog wel heel groen.
En een heel leuke jaarling daar ga ik zo kijken, ben heel benieuwd hoe hij is. Eigenlijk ben ik opzoek naar een wat ouder en zadelmak paard, maar ben bij deze wel heel nieuwsgierig hoe hij beweegt!
Snoekiej schreef:Stasja schreef:Meld me ook weer. Ruintje van oscar x kennedy was helaas afgekeurd![]()
Maar nu weer 2 nieuwe op het oog, een hele leuke merrie tuschinski x zeoliet ze is nu 5jr maar heeft eerst een veulentje gehad en is nog wel heel groen.
En een heel leuke jaarling daar ga ik zo kijken, ben heel benieuwd hoe hij is. Eigenlijk ben ik opzoek naar een wat ouder en zadelmak paard, maar ben bij deze wel heel nieuwsgierig hoe hij beweegt!
Kun jij mij zo snel mogelijk laten weten of dat deze ruin is: http://sporthorses.nl/advertentie/paard ... zoek/Oscar
Ik heb namelijk om 1 uur een afspraak om daar te kijken, maar als hij niet goedgekeurd is, hoef ik er niet heen.
Ulfeino schreef:Wreckh: gefeliciteerd ik hoop dat ze goedgekeurd wordt.
Ik ben ook bezig met een jonge Friese merrie ze wordt in juli 4 ze zijn dus bijna even oud
Het is een Onne.
Heb haar nu 1 keer gezien, geaaid en gereden, ga maandag of dinsdag weer kijken en rijden en dan ook zelf opzadelen enzo zodat ik even echt met haar samen ben om te kijken hoe ze op mij reageert.
En of ze respect voor me heeft als ik met haar bezig ben.
Ik heb ook diverse mensen met veel verstand van Friezen foto's en filmpjes laten zien en gevraagd mij eerlijk te zeggen wat zij van haar dachten.
En dan alle voors en tegens tegen elkaar afwegen en evt. met de verkoper om tafel
Vind het allemaal wel weer heel erg spannend hoor en kan er 's avonds niet van slapen, haha.