Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XxKayleigh schreef:Vaak staan er manegemeisjes bij mij naast de bak wanneer ik privéles heb. Ze staan dan altijd goed te luisteren. Mijn instructrise laat me altijd tijdens de les oefeningen doen die ik nog helemaal niet hoef te rijden in mijn proef, maar we kunnen ze maar vast oefenen.(schouderwinnenwaarts, appuyeren, contragalop etc)
Nu lees ik de laatste tijd steeds vaker op de hyves enzo van die manegemeisjes dat ze in hun filmpje (dat ze gemaakt hebben tijdens het rijden in de vakanties met een leasepony van de manege) aan het appuyeren zijn enzo terwijl ze gewoon proberen te wijken....
Echt super grappig... Alles wat ze horen gebruiken ze wanneer ze zelf aan het rijden zijn.![]()
Ik zeg er vaak maar niks van... ze zijn zo trots op die filmpjes.... ze komen er vanzelf achter.... hoop ik
Ollie23 schreef:Mijn collega dacht vroeger altijd dat een pony later als ie groot werd een paard zou worden
Anniekskie schreef:@ beawertz....die had iig goed opgelet dan
Zo vroeg laatst de tegelzetter aan mijn schoonvader hoe oud dat dat veulen was die bij de grote in de wei liepen. "26" zei mijn schoonvader. Die tegelzetter snapte er niets van, dan was het toch geen veulen meer.
Maar hij had het over de shetlander die tussen de 3 grote liep.