Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.(schouderwinnenwaarts, appuyeren, contragalop etc)
Soms zijn paardenmensen ook niet al te slim.
Vond het er wel grappig uitkomen.. XxKayleigh schreef:Vaak staan er manegemeisjes bij mij naast de bak wanneer ik privéles heb. Ze staan dan altijd goed te luisteren. Mijn instructrise laat me altijd tijdens de les oefeningen doen die ik nog helemaal niet hoef te rijden in mijn proef, maar we kunnen ze maar vast oefenen.(schouderwinnenwaarts, appuyeren, contragalop etc)
Nu lees ik de laatste tijd steeds vaker op de hyves enzo van die manegemeisjes dat ze in hun filmpje (dat ze gemaakt hebben tijdens het rijden in de vakanties met een leasepony van de manege) aan het appuyeren zijn enzo terwijl ze gewoon proberen te wijken....
Echt super grappig... Alles wat ze horen gebruiken ze wanneer ze zelf aan het rijden zijn.![]()
Ik zeg er vaak maar niks van... ze zijn zo trots op die filmpjes.... ze komen er vanzelf achter.... hoop ik

Maarja fjordemans is zo'n oude goedzak, mn zus en ik konden er beide gewoon op weg rijden omdat we beide kunnen rijden maar met beginners is hij zo lief en voorzichtig dat hij ook niet eens de moeite nam om harder te gaan haha
echt supergrappig!
net als kar trekken, dat is veel te zwaar voor een paard 
Ollie23 schreef:Mijn collega dacht vroeger altijd dat een pony later als ie groot werd een paard zou worden
7jarige omdat een pony als pony geboren wordt en een paard als paard die 8jarige wees naar het veulen dat bij de paarden in de wei loopt maar dat is toch ook een pony want die is klein
7jarige nee dat is een paarden veulen geen pony kijk maar naar zijn (keek ze mij even aan ik zo jah is een hij
) mamma die is toch groter als die zwarte pony
8jarige ehummm jah maar wrrm is die dan klein ? 7jarige omdat baby's toch ook klein worden geboren die worden later ook groot 8 jarige owwwwww dat wist ik niet

ghehehee 
Anniekskie schreef:@ beawertz....die had iig goed opgelet dan
Zo vroeg laatst de tegelzetter aan mijn schoonvader hoe oud dat dat veulen was die bij de grote in de wei liepen. "26" zei mijn schoonvader. Die tegelzetter snapte er niets van, dan was het toch geen veulen meer.
Maar hij had het over de shetlander die tussen de 3 grote liep.
het kalf werd later verbeterd naar veulen! Oma klonk zo overtuigd, ik heb het maar zo gelaten
mijn oma is wat dementerend