Heeft er iemand ervaring met lime groen op een vos kleurige pony? Ik ben echt crazy op lime groen. Alleen mijn moeder en ik vrezen dat het niet gaat staan op mijn merrie. Ze is vos, zie mijn profiel.
Heeft iemand foto's van lime groen op een vosje?
Vickz
Geplaatst: 24-05-14 13:50
Wat past mooi op mijn merrie?
Dizzy505
Geplaatst: 24-05-14 13:54
Rood ,blauw ,roze en paars einelijk alles wel behalve donker groen maar dat ik mijn mening want hou niet zo van donker groen op een paard/pony
Annelove16x
Geplaatst: 24-05-14 13:54
Je merrie is echt prachtig Ik denk dat alle kleuren wel leuk staan. Licht blauw/roze/groen. Oranje/rood.
ja groen vind ik ook maar niks! tenzij zo fel of lime groen dat vind ik wel nog leuk. Paars is niet zo m'n ding. Met roze lijkt ze echt een barbie paard is wel leuk voor een keer
welke kleuren passen er bij mijn paardjes? kleuren die ik al heb voor de eerste 2 paarden: -donker/licht/fluoblauw -fluo/licht roze - zwart met blinkers - rood - wit - bruin - groen - oranje - limoengroen (ik kan er ook vergeten zijn)
voor mijn shet heb ik al: - bruin - wit - roze (ik kan er ook vergeten zijn)en ja ik ben dekjes verslaafd
Op je vosje zou paars erg mooi staan denk ik. Voor je shet zou ik een licht kleurtje doen, ik vind felle kleurtjes niet zo mooi staan op een bonte pony. (maar dat is mijn mening)
hooi, ik ga binnenkort (weer) een nieuw dekje kopen voor mij pony. maar welke kleur zou heel mooi bij hem staan? Ik heb al een donker blauw dekje (zie de foto) en een licht blauw dekje.