Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CoronaLime schreef:Ik hou juist van dat fashion, vind BR & PK ook verschrikkelijk omdat dat van die praktische dingen zijn
elfje72 schreef:Kan je later nog bestellen?
Wil even afwachten wat ik aan verjaardagscadeau's krijg e.d.
Later bestellen kan ook, ik ga vast nog wel een keer bestellen maar dan is het afwachten wat er nog leverbaar is.
Ik bestel wel extra bicolor polopad en cottons full dressuur en halsters enz.
xGuusje schreef:Normaal gesproken ga ik meteen voor Eskadron, maar dit jaar word het voor mij Euro-Star denk ik.. Vooral omdat ik het beter bij mijn nieuwe bijrijdpaard vind passen qua kleuren. Ik moet zeggen dat ik al erg veel leuke dingen heb gezien in het foldertje van Euro-Star wat kleding betreft. Vooral de rijbroeken en de bodywarmer met kleine bontkraag
Shirly_Bob schreef:CoronaLime schreef:Ik hou juist van dat fashion, vind BR & PK ook verschrikkelijk omdat dat van die praktische dingen zijn
Ik ben het echt helemaal met je eens! heb net het pk boekje doorgekeken nou daar word je ook niet blij van![]()
Eurostar boekje ook doorgeken die heeft er wel ontzettend leuke dingen bijzitten daar komt wel wat van![]()
Wie heeft er een geldboompje? ik wil zoveel
laura123456 schreef:xGuusje schreef:Normaal gesproken ga ik meteen voor Eskadron, maar dit jaar word het voor mij Euro-Star denk ik.. Vooral omdat ik het beter bij mijn nieuwe bijrijdpaard vind passen qua kleuren. Ik moet zeggen dat ik al erg veel leuke dingen heb gezien in het foldertje van Euro-Star wat kleding betreft. Vooral de rijbroeken en de bodywarmer met kleine bontkraag
wat is de prijs van die bodywarmer van eurostar ? Die ene met het kleine bondje
en eventueel die zonder bondje ( de glimmende dingen)
edit : vorige reactie verwijderd vanwegen het gevonden hebben van de eurostar spullen