Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vind dat ik nu een band heb zoals nooit tevoren

) en ehhh oja krachtvoerloos (nergens goed voor, ook goedkoper) tja whatever alles loos dus...

) ik geef wel krachtvoer maar puur omdat ze het zo lekker vind ze geniet van hetvreten (nee niet eten maar vreten als een varke) en nu hebk merrie brok omdat ze babytje heeft
verder ben ik ook aan het kijken voor boomloos zadel
Gypsy schreef:Haha lol, nee maar alsnog, altijd buiten of geen paard, klaar.
Anne_mieke88 schreef:Gypsy schreef:Haha lol, nee maar alsnog, altijd buiten of geen paard, klaar.
Tja daar zijn de meningen over verdeelt!
Ik heb haar liever ook zo veel mogenlijk buiten, maar soms is het zo koud of zulk heftig weer. Dan ben ik blij dat ze binnen staat.
En hier zijn heel veel topics over geweest, ieder moet maar lekker doen wat in zijn/haar ogen goed is/voelt.
ze heeft der maatjes gevonden op de stal waar ik sta (ik trouwens ook
)
Gypsy schreef:Och een watertje een stukje verderop voldoet ook, net als de tuinslang.
Modder is niks mis mee, kwestie van op laten drogen, dan trekt de modder het vuil uit de vacht.
Ze zetten in de winter een stuk af. Ik ga wel vragen hoe dat nou blijft. Want hele winter in de blub is ook niet tof.
Overigens, een bezweet paard in de winter word niet zomaar ziek hoor. De paardenvacht werkt op dezelfde manier als een zweetdeken (paarnatuurlijk, zoek maar op) dus er nog meer op leggen is nergenst voor nodig.
Heb regelmatig paarden die nog nat waren na een sneeuwrit terug in de wei gezet, ze zijn er nooit minder van geworden.
Ik heb niet het idee dat de paarden hier er last aan ondervinden. 
). Ook gaan ze niet rennen als ze de volgende ochtend weer het land op mogen. Dat doen ze alleen als ze weer voor het eerst met de hele groep het land op mogen. Dat hebben we dit jaar niet zo gedaan, maar ze eerst in koppels laten "wennen", toen hebben ze eigenlijk niet eens een sprintje getrokken. Grasjes hè?
)