Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuzieQ schreef:Nyckle schreef:Mijn spullen staan niet bij mijn bestelhistorieHeb wel een mail van shoppers@ooteman.nl maar kan ik mijn pakketje nu nog wel verwachten?
Dat is het belangrijkste, dan kan je wel met zekerheid zeggen dat je het krijgt.
Mocht je dat mailtje niet hebben gekregen, dan kan je weleens een probleem gaan krijgen
SuzieQ schreef:ik heb wel van ooteman, alleen geen bestelhistorie....pres schreef:
Tjah als dat zo is dan houd het op. Ik ga toch echt niet nog een keer bestellen en betalen.
Bij jou is ie wel doorgekomenHad het over de mensen die alleen n mailtje hebben gekregen van Ogone en niet van Ooteman + geen bestelhistorie hebben
Citaat:From: shoppers@ooteman.nl
Sent: Monday, January 18, 2010 7:45:51 PM
To: daniella.zwarts001@fclive.nl
* Uw order is aanvaard.
Betalingsgegevens
-----------------
Begunstigde : Ooteman Paardensport V.O.F.
Adres : Streekweg 160
NL-1616 AM Hoogkarspel
Internetsite : http://www.ooteman.nl/
Besteldatum : 18/01/2010 19:39:38
Ordernummer : 15784
Ogone Betalingsreferentie : 193538612
Totaalbedrag : 46.50 EUR
Betaalmethode : iDEAL 03-XXXX-85
Status : Betaling gelukt
Autorisatiecode : 030001894245854
* Opmerkingen
Deze email bevestigt uw bestelling bij Ooteman Paardensport V.O.F..
Het verwerken van de betaling wordt verzorgd door Ogone.
Ogone verzekert u dat uw financiële gegevens verwerkt worden volgens de meest strikte beveiligingsnormen.
Voor alle vragen eigen aan de bestelling, gelieve contact op te nemen met Ooteman Paardensport V.O.F..
SuzieQ schreef:Esther_ schreef:Ik zou er niet teveel op rekenen dat als je een mail hebt gekregen dat je ook de producten krijgt. Op de site staat dat producten op kunnen zijn en dan krijg je zonder bericht het geld terug gestort.
Ik heb een keer mijn geld teruggekregen en ook de producten gekregen