Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Evelyne79 schreef:je hebt wel je klantnummer nodig, die staat op het papiertje wat in de folie erbij zit

Isabonny schreef:Ik heb geen enkele reactie mogen ontvangen op mijn vraag waar het juli-nummer blijft.
Nobel01 schreef:Shenavallie schreef:Mijn moeder heeft een jaar een abonnement op DIER gehad, onderdeel van dezelfde uitgever als Horsimo, maar wilde er vanaf. Hiervoor is ze bijna 3/4 jaar bezig geweest om duidelijk te maken dat ze het niet meer wilde, maar ze bleven het sturen en vooral ook de rekening. Nu, na 3/4 jaar is het abonnement op DIER gestopt (althans, daar lijkt het momenteel op), maar nu krijgt ze - geheel ongevraagd - het blad Horsimo opgestuurd. Hierover wederom meerdere malen contact gehad, zowel telefonisch als schriftelijk, maar men blijft het sturen. Om gek van te worden...
Het blad DIER bestaat niet meer, daar is Horsimo voor in de plaats gekomen.
Ik was lid van beide bladen, ik kreeg dus de Horsimo ook 2 keer.
Chernique schreef:@Shenavallie: Jeetje dat is ook irritant zeg! Maar nu betaal je dus ook nog steeds voor de Horsimo die zíj hebben besloten naar je op te sturen?

kehdra schreef:Ik heb ook nog een bedrag van ze tegoed (19,95), maar toen ik Astrid aan de lijn had, gaf ze toe dat het lastig is om dit terug te krijgen. Ze zou alsnog een mailtje sturen, maar gaf aan dat het lastig werd.
Nu zo'n maand later heb ik nog niks gehoord, dus denk dat ik binnenkort Astrid maar weer eens moet opzoeken...