Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

texelse

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 14:09

tjee, dan heb ik mazzel gehad denk ik. Ook naar alle mailadressen gestuurd, 1 bevestiging omdat iemand op vakantie was, nog een bevestiging, en, ja, ja, een atwoord van Astrid!!!

Dus zet 'm op, gewoon volhouden, eens zijn ze door de berg administratieve achterstand heen.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 14:13

dat astrid nog niet overspannen is zeg _O-

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 14:16

nou, ik vind het ook best sneu voor haar, want ze doet toch wel erg haar best volgens mij, maar het lijkt wel of ze alles in haar eentje moet doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 14:21

Ik zou ook overspannen worden als ik alleen al de klachten van Bokt hoor :=

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 19:06

Bah, vind het ook niet meer leuk! heb 'm pas eergister gekregen..
Ben nu ongeveer 2 jaar lid, maar ongeveer de helft gaat nu over honden en katten, ik wil 'm nu ook opzeggen!

*Gaat topic doorlezen om uit te vogelen hoe ik dit het beste kan doen*

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 19:15

wat voor informatie moet je allemaal in je opzegemail zetten?
Heb nu alleen mn naam en adres.. maar ben bang dat het genoeg is?

Heb namelijk gister de verpakking die eromheen zat weggegooid.. en ik weet niet of je daarvan een nummer oid moet zeggen.. moet ik nu wachten tot volgende maand? :')

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 19:58

je hebt wel je klantnummer nodig, die staat op het papiertje wat in de folie erbij zit

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 07:45

Oke dankjewel :)
Dan zal ik volgende maand nog wel een mail sturen naar al de emailadressen die ik een paar blz. terug zag

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 12:14

Evelyne79 schreef:
je hebt wel je klantnummer nodig, die staat op het papiertje wat in de folie erbij zit

Toen ik opgezegd had had ik geen idee van mijn klantnummer.
Heb mijn volledige naam en adres in de mail vermeld, en na een lange mailconversatie kreeg ik van Astrid bericht dat het is opgezegd.

Toen ik later nog eens belde, en mijn naam zei, wist Astrid ook direct wie ik was :+

Klantnummer heb je dus niet nodig.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 13:12

nodig niet, maar het is voor hun wel makkelijker......

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 15:26

texelse schreef:
nodig niet, maar het is voor hun wel makkelijker......

kunnen ze iets minder moeilijk doen :D

lovedonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 16:08

okeee:D
dankje voor het waarschuwen zou net abbo worden;)

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 16:15

Isabonny schreef:
Ik heb geen enkele reactie mogen ontvangen op mijn vraag waar het juli-nummer blijft :( .

daar reageerden ze bij mij ook niet op,
maar hij kwam in (volgens mij) in de 1e of 2e week van augustus pas binnen,

Ik heb een mail gestuurd dat ik die 40 euro terug wil,
omdat het 'perongeluk is afgeschreven'en zij zouden het oplossen (niet gebeurd)
en nu zou ze de administratie de opdracht geven dit te doen,
maar dit is al ongeveer 3 weken geleden,maar nog steeds geen geld gezien.....

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 14:42

Mijn moeder heeft een jaar een abonnement op DIER gehad, onderdeel van dezelfde uitgever als Horsimo, maar wilde er vanaf. Hiervoor is ze bijna 3/4 jaar bezig geweest om duidelijk te maken dat ze het niet meer wilde, maar ze bleven het sturen en vooral ook de rekening. Nu, na 3/4 jaar is het abonnement op DIER gestopt (althans, daar lijkt het momenteel op), maar nu krijgt ze - geheel ongevraagd - het blad Horsimo opgestuurd. Hierover wederom meerdere malen contact gehad, zowel telefonisch als schriftelijk, maar men blijft het sturen. Om gek van te worden...

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 14:44

@Shenavallie: Jeetje dat is ook irritant zeg! Maar nu betaal je dus ook nog steeds voor de Horsimo die zíj hebben besloten naar je op te sturen? :oo

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 16:07

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 17:00

Nobel01 schreef:
Shenavallie schreef:
Mijn moeder heeft een jaar een abonnement op DIER gehad, onderdeel van dezelfde uitgever als Horsimo, maar wilde er vanaf. Hiervoor is ze bijna 3/4 jaar bezig geweest om duidelijk te maken dat ze het niet meer wilde, maar ze bleven het sturen en vooral ook de rekening. Nu, na 3/4 jaar is het abonnement op DIER gestopt (althans, daar lijkt het momenteel op), maar nu krijgt ze - geheel ongevraagd - het blad Horsimo opgestuurd. Hierover wederom meerdere malen contact gehad, zowel telefonisch als schriftelijk, maar men blijft het sturen. Om gek van te worden...

Het blad DIER bestaat niet meer, daar is Horsimo voor in de plaats gekomen.

Ik was lid van beide bladen, ik kreeg dus de Horsimo ook 2 keer.

Ik zal het aan moeders doorgeven, zal ze vast helemaal ontploffen! :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 17:02

Chernique schreef:
@Shenavallie: Jeetje dat is ook irritant zeg! Maar nu betaal je dus ook nog steeds voor de Horsimo die zíj hebben besloten naar je op te sturen? :oo

Dat begrijp ik er nu ook uit... Anders misschien maar op z'n beloop laten? Tenslotte heeft m'n moeder - aan de hand van o.a. dit topic - alle kopieën van de correspondentie + alle data van de telefoongesprekken bewaard, dus een kwestie van de rechtsbijstand inschakelen als het uit de hand loopt? ;)

yindey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:42

ARGH! Ik word serieus gek! Ik heb van Astrid te horen gekregen dat mijn abonnement inderdaad beëindigd is en dat ik die brief als niet verzonden moet beschouwen(Ze reageerde toen erg snel gelukkig!). Nu keek ik vandaag op mijn rekening... En ja hoor! Toch geld van mijn rekening afgeschreven!
Verschrikkelijk zeg. Kan ik daar ook weer achteraan voor gaan. Heb sowieso maar een extra mailtje naar Astrid gestuurd met deze mededeling. Ben benieuwd hoelang het nu duurt tot ik reactie krijg.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:44

Ik heb ook nog een bedrag van ze tegoed (19,95), maar toen ik Astrid aan de lijn had, gaf ze toe dat het lastig is om dit terug te krijgen. Ze zou alsnog een mailtje sturen, maar gaf aan dat het lastig werd.
Nu zo'n maand later heb ik nog niks gehoord, dus denk dat ik binnenkort Astrid maar weer eens moet opzoeken...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:47

kehdra schreef:
Ik heb ook nog een bedrag van ze tegoed (19,95), maar toen ik Astrid aan de lijn had, gaf ze toe dat het lastig is om dit terug te krijgen. Ze zou alsnog een mailtje sturen, maar gaf aan dat het lastig werd.
Nu zo'n maand later heb ik nog niks gehoord, dus denk dat ik binnenkort Astrid maar weer eens moet opzoeken...

Pardon? Zijn ze niet helemaal lekker daar? Al wisten we dat wel maar wat een lef om dat te zeggen, wat nou lastig gewoon regelen. Ik snap werkelijk niet dat radar ed hier nog niets mee gedaan hebben. Dit bedrijf moet echt een halt toegeroepen worden. Mijn brief is 2 weken geleden verstuurd tot op heden geen reactie, prima. Maar ze moeten het lef niet hebben om geld te innen.

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 20:49

ik denk dat ik binnenkort mijn rechtsbijstand maar eens inschakel...
Astrid gaf aan dat de uitgeverij verantwoordelijk is voor die terug betalingen, en dat Atotzet alleen de administratie doet. een telefoonnummer van de uitgeverij kon ik niet krijgen.

Ik neem nog een keer contact op volgende week, en wanneer ik het dan niet rond krijg, kan mijn rechtsbijstand aan het werk denk ik...

wie uit dit topic heeft was het alweer die eens naar Radar/kassa is gestapt?

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 08:54

In principe kun je het bedrag gewoon laten storneren hè, als het per incasso is afgeschreven. Volgens mij in elk geval tot 30 dagen nadat het is afgeschreven.
Is vast sneller en zekerder dan wanneer je op hen moet wachten.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 09:13

Heeft iemand al het geld terug gekregen van Horsimo? Ik zou mijn geld van 39,95 euro terug krijgen. Heb nog steeds niets ontvangen, dus nogmaals een mail gestuurd.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 18:27

ik vind de horsimo nu echt niets meer, ik heb van dit jaar, juni en juli en april, nog niet eens in de bus gekregen!