lovebelly schreef:
WAUW.
Maar zit een behoorlijk prijskaartje aan
De Superior is een luxe model rijlaars van kalfsleder. De rijlaars heeft een hoge boog van 4 cm en sluit nauw aan rond de enkel. De rits aan de voorkant loopt tot over de wreef. De rits is aan de bovenkant afgewerkt met een overslag met gespsluiting. De gesp is ingelegd met 10 zilverkleurige kristalletjes. De rijlaars is kalfsleder gevoerd, heeft een AGO-gelijmde rubber zool en het Petrie Comfort-voetbed. Optioneel is onder andere crèmekleurig contraststiksel en blanke hak en zool. Verkrijgbaar in diverse kleuren.
Kalfsleer zwart: E581
Kalfsleer Londen: E619
Kalfsleer Cognac: E619
Kalfsleer donkerbruin: E619
Kalfsleer middenbruin: E619
Lakleer zwart: E619
Lakleer donkerblauw: E619
Lakleer bruin: E619
Hallo ik ben Mercedes Verweij en heb de petrie superior lak laarzen zoals hier boven ziet laten maken (op maat want was niet in mjn maat te verkrijgen ) in middels zit ik er al 4,5 maand op te wachten en ben bang dat ik ze zo meteen niet meer past. petrie heb ik al een paar keer gebeld en krijg elke keer het antwoord de laarzen zullen volgende week geleverd worden dus niet ! petrie had ook gezegt dat de laars mislukt was in roemenie uit eindelijk waren ze niet eens gemaakt !
petrie gaat niet vriendelijk met de klanten om en ik vind het ook erge slechte service
gr mercedes !