mhtimmerwerk schreef:maar krijg jij cayusejuhh dan niet de kriebels van iemand die deze speculaties maakt?
groetjes
wel nee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mhtimmerwerk schreef:maar krijg jij cayusejuhh dan niet de kriebels van iemand die deze speculaties maakt?
groetjes
ellepel schreef:het is in nieuwkoop,klopt dat?
ik zat te zoeken op internet of er branden in die omgeving zijn geweest en vond een nieuwsbericht van een brand aan de Hogedijk.
nou ben ik natuurlijk benieuwd hoe dat zat met die brand,was dat een ongeluk,was dat aangestoken?
zou er dan misschien een verband kunnen zijn met die brand en de te komen brand waar neveragain het over heeft?
ja ik heb geen idee hoor,maar wie weet?
kjoetie schreef:het wordt steeds leuker hier
Dus goed samengevat is er een entiteit die een hekel heeft aan Wim Kan, die bollen op de foto's zet in de stad van Cayuse en die werd daar zo boos om dat hij bloed tegen de muur gooide en dat vond die entiteit niet leuk en daarom steekt hij straks de boel in de fik![]()
*pakt popcorn erbij*
Het is echt een absurd topic geworden
Cayusejuhh schreef:ach ..ik sla het op in me PC.
neveragain schreef:[[bik ben niet paranormaal begaafd
Biancaa schreef:sjo ik ben weer helemaal bijgelezen. Erg veel verteld zeg in die tijd dat ik er niet wasVooral neveragain heeft veel duidelijk gemaakt (sarcastisch bedoeld dus, maar dat zal hij wel "voelen" ) Nou de 25ste wil neveragain dat de stallen leeg zijn, hoezo dat, wil je dan alvast gaan beginnen met bouwen van nieuwe huizen ofzo? Offehhhh een eigen stal op gaan zetten, of misschien wel lekker in de stallen te gaan ronddwalen... Tjee man grow up, als je echt iets weet dan zet je het hier neer aangezien je het niet via PB wilt doen. Je zegt dat niemand je geloofd, maar wat moeten we geloven dan? Je zegt niets zinnigs. Verder is er al een opaar keer gespeculeerd of jij er wat mee te maken hebt. (goh ben niet de enige) Ik denk dat jij die jongen bent die Offie noemt. Er was een oudere en een jongen, dus die jongen zit nu hier lekker te speculeren en te stoken. Nog verder bang maken omdat het bloed blijkbaar niet genoeg was om ze nu al uit de stallen te krijgen.
Nou jongen ik wou dat het de 25ste was, dan kunnen ze je namelijk oppakken, al mot ik het zelf doen, ik zal daar zitten!!
@ellepel, meer is er ook niet, de stallen waren besmeurd met bloed, that's it.
Citaat:een mensen of dieren het slachtoffer worden van die brand en wat daar zit heb ik al 10.000 keer duidelijk gemaakt. Ik zal zo naar school gaan, hier kom ik toch niet over
Citaat:en dingen per pb doe ik als anderen iets niet hoeven te weten, in dit geval mag iedereen alles weten dus is pb niet nodig.
neveragain schreef:En als ik niks te melden heb doe ik het niet[/b], is niks verboden aan hier gewoon meelezen hoor.
marleenn schreef:Cayusejuhh schreef:ach ..ik sla het op in me PC.
zet het maar dan meteen op een cd. Straks crast je pc ofzo.
Citaat:wanneer>?>?
Er is dus wel in de zomer een stal afgefikt.. maar de daders zijn al gepakt waren 2 jochies van 15
SONY schreef:Word een mooie soap zo... wat ik heel raar vind is dat de MODS niet ingrijpen... Normaal zijn ze er altijd wel snel bij en nu geen enkele reactie..