VOLG: de reis van overleven naar Leven

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lyona
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 13:01

Superlief dat je het vraagt en sorry voor de late update iedereen!

Er zit toch wat meer lading op dit topic dan ik dacht. Er is geen dag voorbij gegaan dat ik niet denk aan Rory, Aurora en Nosey...

Met Nouri gaat het fantastisch. Hij is bijna twee jaar, grootste van mijn kudde van 14 paarden en nog steeds zijn superlieve zelf.
Het wordt gelijk de laatste update vanuit mij, morgen vertrekt hij naar zijn nieuwe baasje. In december had hij haar/zij hem gevonden en echt het perfecte plekje en baasje voor hem. Hij mocht nog 5 maanden bij mij blijven en zou dan door gaan naar het mooie Noorwegen wat zijn nieuwe thuis wordt! En bij een bokker ook nog :D Hij krijgt ook de perfecte match qua maatje volgens mij en een heerlijk plekje en top baasje, echt zo fijn voor hem.
Ik zie er zelf tegenop dat hij gaat natuurlijk, 1,5 jaar samen geweest en hij is mijn grote steun geweest met het verlies van Aurora en Rory.

Hij is verder wel echt totaal zijn eigen zelf, hij lijkt niet heel veel moeder en zus in karakter, maar in veel dingen toch ook wel. Hij is dapper, vrolijk, gezellig en ontzettend makkelijk. Af en toe wat drama en eigenwijsheid maar altijd met z'n lieve, zachte ondertoon. Dat zachte, werkwillige, intelligente en ontzettend vriendelijke heeft hij van zijn mama. Het wijze, kalme en nuchtere van zijn zusje. Het mensgerichte en lieve van hun beide.

Hij is steeds meer gaan spelen met de andere ruin. Verder heb ik alleen maar dames wat veel te saai is voor hem, al die boze merries die hem steeds in zn billen bijten :o Hij zal wel blij zijn als hij straks met een gelijkgestemde speelse gezellige ruin mag wonen! Eindelijk rust :P Nee hij heeft het hier heerlijk gehad. Hij is echt een levensgenieter en altijd happy.

Het is lastig hem los te laten en tegelijk weet ik dat het voor hem heerlijk zal zijn als hij eemaal is gewend en het nog beter krijgt. Dus ik heb er vrede mee en zijn baasje krijgt de grootste topper ooit! Echt, een liever, zachtaardiger en vriendelijker paard kan je je niet wensen. Ik ben ontzettend benieuwd wat de toekomst gaat brengen voor hun samen.

Hij wordt steeds knapper, is enorm gegroeid en nog totaal uit proportie :') Maar ik vind hem prachtig!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Niet altijd even wit maar wat maakt het uit :')
Afbeelding

Weten jullie nog? Dit bange vieze kleine veulentje wat hier 1,5 jaar geleden aankwam. Onder de klitten, vel over been en zo bang dat ik letterlijk zijn hart hoorde bonzen als ik in de buurt kwam en hij zich tegen muren aan liet vallen...

Afbeelding

Wat toch elke keer me verbaasde met zijn makkelijke en vriendelijke karakter <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

<3
Afbeelding

En dan ben ik toch zo trots op hem. Hij is van ver gekomen en wat een kanjer is het geworden. Wat een prins. Prins van het licht, knappe Nouri <3
Spoiler:
Oke na een halve fles shampoo en een uur weken maar goed :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

M'n mannetje <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Yavanna

Re: VOLG: de reis van overleven naar Leven

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:19

Wat een verschil he.. En dat heb je echt heeel goed gedaan. Fijn dat hij nu een mooi plekje bij de buren gaat krijgen. Zo dichtbij, maar toch ook weer een afstand. En nog fijner dat hij bij een bokker terecht komt. Je mag met recht trots zijn op hem en op je werk. Een fijn stabiel paardje.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:32

Wat een leuk nieuws. Ben natuurlijk wel heel nieuwsgierig bij welke Bokker hij een nieuw thuis gaat vinden, maar ga ervan uit dat hij/zij zich nog wel komt melden ( al heb ik wel een idee ).
Heb je bij verkoop wel flinke korting gegeven óf een aanhangwagen vol shampoo? Want mijn hemel wat een viespeuk :D

Marilu

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:40

Oh, wat een geweldig nieuws voor Nouri ! Ik heb hem altijd prachtig gevonden <3
En hij is echt mogen uitgroeien tot een gelukkig paard bij jou ! Je hebt hem in ieder geval een mooie toekomst bezorgd ! Een toekomst 'tout court' ...

Hopelijk stuurt zijn nieuwe baasje ook eens een update over hem ... Ben toch wel benieuwd te weten hoe hij er gaat uit zien als hij helemaal uitgegroeid en volwassen is :D

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:54

Ik ook,die wordt echt prachtig denk ik!

Fijn dat hij een fijn nieuw tehuis heeft gevonden. En dat dit topic beladen is dat begrijp ik wel. Het is natuurlijk allemaal heel anders verlopen dan je je voorgesteld had in het begin.

haha1995

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:51

Ik hoop dat hij zijn forever huisje gevonden heeft....Het mannetje heeft genoeg mee gemaakt...Hij is prachtig geworden ,zelfs als hij helemaal vuil is...