Mogelijk winterveulentje op komst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Swift

Re: Mogelijk winterveulentje op komst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-24 16:41

Nee geen zucht, soms moet ik er wel zuchten van die pony :')

Het zou wel knap zijn als ze wacht tot ik niet kijk want ik hou haar goed in de gaten maar ik zie haar er inderdaad wel voor aan -O- Misschien moet ik even een tijd niet kijken :')

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 17:11

Swift schreef:

Het zou wel knap zijn als ze wacht tot ik niet kijk want ik hou haar goed in de gaten maar ik zie haar er inderdaad wel voor aan -O- Misschien moet ik even een tijd niet kijken :')

Even iets anders, ongeveer, maar heeeeeel lang geleden waren wij ook aan het wachten op de bevalling van mijn geit. Omdat er maar niks gebeurde zijn we moedeloos naar binnen gegaan om koffie te drinken en toen we na 10 ! minuten terugkwamen lag er ineens een lammetje naast.
Dus ik stel voor Swift, jij gaat gewoon iets heel anders doen, cupcakes bakken of zo, en dan zal je zien.... :+

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 17:35

Heb je nog verandering aan de kling tov gisteren?

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 18:21

Nicky1963 schreef:
Swift schreef:

Even iets anders, ongeveer, maar heeeeeel lang geleden waren wij ook aan het wachten op de bevalling van mijn geit. Omdat er maar niks gebeurde zijn we moedeloos naar binnen gegaan om koffie te drinken en toen we na 10 ! minuten terugkwamen lag er ineens een lammetje naast.
Dus ik stel voor Swift, jij gaat gewoon iets heel anders doen, cupcakes bakken of zo, en dan zal je zien.... :+

Dit werd ons serieus verteld tijdens onze opleiding diergeneeskunde :Y)
Ga maar eerst koffiedrinken, grote kans dat er dan opeens een veulen naast ligt :')

Uiteraard spoedgevallen uitgezonderd!

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 18:34

lang leve de camera's idd,hier zo een zelfde geval.

Van hooi en brok vreten en niks geen tekenen over de dag, binnen het kwartier een fries merrie veulen ernaast.
Gewoon niet te geloven |o :D

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-24 18:48

Maar jongens ik drink geen koffie :oo Nu komt er dus sowieso nooit een veulen :+

Ik heb zelf ook het gevoel dat (als er een veulen komt) ze het stiekem zonder enig voorteken in een nacht dat ik te moe ben om wakker te worden gaat doen.

Er zijn geen positieve veranderingen aan de kling Art_Ificious, nog wel heel slap maar niet meer zo open...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 18:59

aisa schreef:

Van hooi en brok vreten en niks geen tekenen over de dag, binnen het kwartier een fries merrie veulen ernaast.

Uit een shet? :oo

nimbletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 19:18

[/quote]

Dus ik stel voor Swift, jij gaat gewoon iets heel anders doen, cupcakes bakken of zo, en dan zal je zien.... :+[/quote]

Dat hebben wij ook eens gehad. We waren machinaal aan het uitmesten dus hoop herrie en veel mensen. Merrie stond lekker naar buiten te kijken. Wij even korte koffiepauze. Komen terug merrie stond weer lekker naar buiten te kijken.. wij in de box kijken.. lag het veulen in de hoek. Alles goed gegaan gelukkig. Soms gebeurt het zo snel!

Ik zit ook in team veulen hoor, maar ben stille meelezer. Check maar 2x per dag dit topic 8-)

aisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 20:18

Koper schreef:
aisa schreef:

jazeker :D :D
Was een voorbeeld hoe snel dat het gaan kan

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 20:29

Koper schreef:
aisa schreef:

_O- _O-

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 20:55

Swift schreef:
Maar jongens ik drink geen koffie :oo Nu komt er dus sowieso nooit een veulen :+

Ik heb zelf ook het gevoel dat (als er een veulen komt) ze het stiekem zonder enig voorteken in een nacht dat ik te moe ben om wakker te worden gaat doen.

Er zijn geen positieve veranderingen aan de kling Art_Ificious, nog wel heel slap maar niet meer zo open...

Thee drinken kan ook hoor. Bier niet, dat werkt niet

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 21:01

Denk je straks dat er twee naast staan %)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 21:10

Maar het is wel waar. Weken op stal slapen en zodra je even drinken haalt of naar de wc gaat... De dames houden van privacy

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 21:12

Shirley schreef:
Denk je straks dat er twee naast staan %)

:D

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 21:14

Ik zag gister op marktplaats een shet te koop staan en ik denk heeee die heeft precies dezelfde vorm buik als Skyla. Stond drachtig bij :D

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 21:37

Misschien is Skyla gewoon een trendzetter. Andrelon-haar en bepaalde vorm buik die binnenkort helemaal hot and happening is in de shetjeskringen. De Kim Kardashian van de shetjes zeg maar. Aan volgers geen gebrek (zeker de stille meelezers meegerekend). +:)+

Wanneer komt de merchandise? Ik sta wel open voor een mok of een pet. :$ Of een vaasje met logo, als koffidrinken niet tot de core business behoort. :')

Swift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-24 21:44

Ik drink ook al geen alcohol dus we hoeven niet bang te te zijn voor een tweeling :+ Thee gaat lukken :D

Ik heb mega veel bevallingsfilmpjes gezien en het is inderdaad echt bizar hoe snel en zonder voortekenen zo'n bevalling kan gaan bij sommige paarden :oo
Leuk dat je je toch even meld nimbletje, bijzonder verhaal ook, paarden zijn soms echt raar... Ik kan Skyla gelukkig stiekem via de camera's in de gaten houden (drie stuks dus ze kan zich nergens verstoppen :D ) dus dat scheelt misschien nog. Maar als ze zonder enig voorteken zou gaan kan ze mij alsnog verrassen want paarden bevalling gaan zo snel :oo Skyla is vandaag al de hele dag anders dan anders maar goed zulke dagen hebben we vaker gehad :roll:

Kijk dat is dan weer hoopvol imaudy!

Haar buikvorm mag ook wel hot en happening worden in mensen kringen hoor Ponytante, dan ben ik helemaal on trend :') Hahaha Skyla de influencer met haar eigen lijn, ik zie het al voor me :') Ze heeft er wel de looks voor <3

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 21:49

Is dat niet zo bij alle dieren? Hier onlangs een nestje ragdoll katten. Het was moeders eerste nest. De hele middag, avond en nacht onrustig. Ik ‘s nachts meerdere keren m’n wekker gezet. Uiteindelijk tegen 3 uur blijkbaar in comateuze toestand geraakt.

Om half 6 kwam mn zoon me wakker maken. Hij hoorde kittens piepen. En Jahoor, er waren vier gezonde kittens geboren.

De meeste moeder dieren houden gewoon niet van pottenkijkers. Ik was bij m’n bevallingen niet anders trouwens haha

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 21:51

aisa schreef:

Haha hier bijna zoiets, merrie op stal, flink brokken eten, begon lekker aan het hooi en kwartier later staken er al 2 hoefjes uit :D
Nu had ze wel al een enorn uier en flinke harspegels, maar met haar eetlust ging ik nog wel van een paar uurtjes later uit :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 22:14

Je kunt wel alvast t-shirts laten maken met gepaste afbeeldingen voor de verschillende teams :)*

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 22:22

Voor mijn merrie 2e veulen maar 1e bij ons.
Melk spoot eruit en ze stond te vreten als een malle.
Opeens pootjes blaas en de sluizen gingen open.
Wij zaten stilletjes in de stalgang.

Haar 2e veulen bij ons.
Melk liep eruit.
Ze was zo onrustig als wat. Wij zaten in de zadelkamer en steeds stond ze tegen de eeuw te trappen. Ging ik heen, wilde ze een knuffel ( ff steun zoeken) en ging ze weer eten. Ging ik weer weg, en het verhaal herhaalde zich.
Na 2 uurtjes zo zijn we in de box naast haar gaan zitten. Dat vond ze blijkbaar fijner en toen was ze een stuk rustiger.

Overigens bij beide veulens Haar moeten helpen. Iets met het geven van flinke veulens

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-24 23:28

Ik heb een merrie gehad die net zo lang wachtte tot je erbij was. Die ging haast op schoot liggen om te bevallen

Tine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 08:32

Afbeelding
Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 08:52

Dit zou ook nog kunnen natuurlijk :+
Afbeelding
Het verklaart dan meteen wel de olifantendracht _O-

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-24 08:55

Wat een creativiteit al zo op de vroege ochtend. :)

Geen veulen nieuws over mogelijk veulen.

Hup wakker worden en goede voornemens = beetje sporten. Dat ik niet de door Skyla ingezette trend volg. :')

Edit: ik zat naar die mok te kijken, waar kwam dat varken nou vandaan...? :)*

Skyla is dus geëvolueerd van een hangbuikzwijntje tot een buiktrendinfluencer! Zo snel kan get gaan in social media. :+