Het zou wel knap zijn als ze wacht tot ik niet kijk want ik hou haar goed in de gaten maar ik zie haar er inderdaad wel voor aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Swift schreef:Nee geen zucht, soms moet ik er wel zuchten van die pony![]()
Het zou wel knap zijn als ze wacht tot ik niet kijk want ik hou haar goed in de gaten maar ik zie haar er inderdaad wel voor aanMisschien moet ik even een tijd niet kijken
Nicky1963 schreef:Swift schreef:Nee geen zucht, soms moet ik er wel zuchten van die pony![]()
Het zou wel knap zijn als ze wacht tot ik niet kijk want ik hou haar goed in de gaten maar ik zie haar er inderdaad wel voor aanMisschien moet ik even een tijd niet kijken
Even iets anders, ongeveer, maar heeeeeel lang geleden waren wij ook aan het wachten op de bevalling van mijn geit. Omdat er maar niks gebeurde zijn we moedeloos naar binnen gegaan om koffie te drinken en toen we na 10 ! minuten terugkwamen lag er ineens een lammetje naast.
Dus ik stel voor Swift, jij gaat gewoon iets heel anders doen, cupcakes bakken of zo, en dan zal je zien....
Swift schreef:Maar jongens ik drink geen koffieNu komt er dus sowieso nooit een veulen
Ik heb zelf ook het gevoel dat (als er een veulen komt) ze het stiekem zonder enig voorteken in een nacht dat ik te moe ben om wakker te worden gaat doen.
Er zijn geen positieve veranderingen aan de kling Art_Ificious, nog wel heel slap maar niet meer zo open...
aisa schreef:lang leve de camera's idd,hier zo een zelfde geval.
Van hooi en brok vreten en niks geen tekenen over de dag, binnen het kwartier een fries merrie veulen ernaast.
Gewoon niet te geloven![]()