Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oji schreef:Hier even een korte update want ga zo naar de kliniek. Owen is vandaag geopereerd omdat er gisteren een spoed koliek operatie tussendoor kwam. Maar de operatie is goed gegaan en hij is ook goed uit de narcose gekomen.
Koekie, ook heftig al een kies extractie op 3 jaar. Hopelijk komt dat ook helemaal goed!
manic schreef:Wat fijn dat het goed is gegaan met Owen! Dat opstaan na operatie alleen al lijkt me al zo angstig. Hopelijk knapt hij snel weer op en houdt hij zichzelf een beetje rustig de komende tijd.
@koekie Leg eens uit wat we op de foto zien? Ik zie niet zo veel namelijk, alleen op de allerlinkerste kies een “holte”, maar dacht dat het boven zat dus zal het wel niet goed zien
Ik ga nog heel even nadenken over het Wintec verhaal. Als ik daar een jaar of 2 verder mee kan ben ik al heel blij en kan ik gerichter zoeken. Wil namelijk voor ik 3-4000 uitgeef aan een nieuwe zadel er wel tenminste even op kunnen zitten!
Babootje schreef:dierenfan schreef:Hier voor mijn korte rug paard een 18 inch zadel van hastilow concept. Past hem fantastisch!
Ik ken het merk niet, dus even opgezocht. Ziet er goed uit. Ik ben ook altijd erg voor Franse kussens bij paarden met een korte rug.
manic schreef:Ik kreeg Sella als optie en Sommer. Maar misschien toch maar beginnen met wintecje. Ik moet er nog even over nadenken. Vind het lastig om gelijk al heel veel geld uit te geven aan een zadel wat ik zelf nog niet kan voelen. Had dat eigenlijk voor over een jaar of 2 bedacht en dan heb ik geen issue om 3-4K neer te leggen, maar vind dat nu nog een beetje vroeg.
Die Hastilow zien er inderdaad leuk uit maar niet te krijgen. Sowieso lastig om dan weer net een zadel passer te vinden die net al die merken heeft. Heb er nu al 2 bij gehad en die zijn ook niet gratis
manic schreef:Ik kreeg Sella als optie en Sommer. Maar misschien toch maar beginnen met wintecje. Ik moet er nog even over nadenken. Vind het lastig om gelijk al heel veel geld uit te geven aan een zadel wat ik zelf nog niet kan voelen. Had dat eigenlijk voor over een jaar of 2 bedacht en dan heb ik geen issue om 3-4K neer te leggen, maar vind dat nu nog een beetje vroeg.
Die Hastilow zien er inderdaad leuk uit maar niet te krijgen. Sowieso lastig om dan weer net een zadel passer te vinden die net al die merken heeft. Heb er nu al 2 bij gehad en die zijn ook niet gratis
Koekie73 schreef:Dank allemaal voor de lieve berichtjes!
Helaas vandaag niets meer gehoord. Als ik morgen begin van de middag nog geen belletje heb gehad, ga ik zelf bellen.
Ik ben ook benieuwd hoe lang het herstel is van een kiesextractie. Merrie staat nu ook al een week amper iets te doen op de trainingsstal maar ik betaal wel flink voor de training. Kunnen zij niets aan doen, maar baal er natuurlijk wel van.