Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en we kunnen testen of het doenbaar is om ze samen mee te nemen.
toen ik mijn man stuurde (die had het sneller door dan ik.
) stuurde die meteen "stuur N of je daar kan gaan trainen dan nemen we Rêve ook mee.")
Manlief is me al een paar maanden aan het motiveren om Rêve mee te nemen en Rêve is klaar maar Sam is zo'n neuroot dat ik betwijfel of die zichzelf geen hartaanval geeft als Rêve mee gaat en hij van haar weg gehaald wordt en vooral: Als Rêve van hem weg gehaald wordt.
Op deze manier kunnen we het veilig testen. Als ie echt de camion af breekt weten we dat samen op pad geen optie is en kan ie bij N even op stal of op een weide.
Toen ik die merrie ben gaan rijden heb ik Sam ook een keer mee gehad en toen zei N meteen van "zet Sam maar even op die weide. Die is vrij dan hoeft ie niet op de vrachtwagen". (op weide kent ie van thuis dat Rêve er dan uit gehaald wordt, vrachtwagen is een heel ander paar mouwen.
) Ze sprak ook van de veulens eventueel te verweiden dus dat kunnen we dan ook ineens doen.
Dat vrees ik ook. Over Rêve maak ik me niet zo'n zorgen, die red zich wel. Maar Sam...
Sam heeft er geen probleem mee om alleen mee te gaan. Hij heeft wél een probleem met "achter gelaten worden". 
Dan valt er nog niet veel dressuur te rijden als ze aan het trainen zijn.
Ayasha schreef:Ben aant denken welke stallen hier in de buurt de piste zouden "verhuren". Wat dat betreft zitten we hier niet echt in een geweldige omgeving zeg maar. De stal waar wedstrijd is zou kunnen maar nu er geen wedstrijd is, is de kans reëel dat de ruiters van daar gaan rijden wat natuurlijk logisch is maar ze zetten veelal de bak vol met een parcours dan.Dan valt er nog niet veel dressuur te rijden als ze aan het trainen zijn.
![]()
"vroeger" kon je naar Kinrooi gaan, ik zie dat die tot 12 uur training hebben van de LRV club die er zit, kan iemand van daar eens benaderen. Het meest ideale zou zijn als ze hekjes op hadden staan. Een paar jaar geleden organiseerde ze momenten dat je in wedstrijdringen kon rijden maar met corona is dat dood gebloed heb ik het ide. Dat zou pas echt ideaal geweest zijn voor Rêve.
Het grootste voordeel aan N was dat Sam even op weide kon zodat mijn man de handen vrij zou hebben om te helpen met Rêve...

(Sam kan echt heel zielig doen als hij niks krijgt.
)
Het is wel de bedoeling om haar ook mee te nemen ja.
Ze heeft al een paar lessen bij Chris gelopen. Denk dat zij zelfs als laatste mee geweest is.
het is echt al een heel paard aan het worden hè