Wie gaat er in 2020 op zoek naar een paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 10:54

MISTRAL94 schreef:
Spaansepony wat grappig dat jij zo bij draait over Gerrit. Nu nog even een stoere naam voor hem bedenken. Dat hoort bij zo'n mooi paard :D
Oh je ezeltjes <3

Je merrie ziet er ook leuk uit. Maak je daar snel meer foto's van? Hoe groot is ze? Dus ook niet kloppende stokmaat?

Hahaha gerrit is officieel ongedoopt tot gerrit, slecht he. Maar in de sport hou ik sowieso altijd de stamboeknamen aan. Dus het zal alleen zijn roepnaam worden. En wij maken aan halsters altijd een labeltje. Dus hij ontkomt er niet neer aan. :+
Maar gerrit kan lopen, niet normaal! Ben echt helemaal bijgedraaid. Zn karakter word ook met de dag leuker. <3
Afbeelding

Veel succes vanmiddag met jou paardje ophalen.

Delaja schreef:
Zo zie ik bijna niks leuks, zo ga ik maandag alweer bij drie paardjes bij stal Westfriesedijk kijken :D
Hele onderneming, want het is twee uur enkele reis, maar voor drie paarden vind ik dat nog wel oké.

Leuk hoop dat er iets bij zit voor je. Ik rij gerust 2,5 u enkele reis voor 1 paard. Haha ik vind t altijd wel leuk, paardjes bekijken maar voor zulke reizen kom ik vaak wel thuis met iets of het me dan helemaal aanstaat of niet.
Julllie zoeken natuurlijk echt je once life Time poownie. Ik kan daar soms wat makkelijker in zijn. Is natuurlijk ook wel een heel verschil.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:20

Oh arme Gerrit :') Morgen ga ik haar halen.

Spannend Delaja ik zal maar niet zeggen hoe lang ik onderweg geweest ben voor 1 paard :+ Al het goede komt van ver :D

Delaja

Re: Wie gaat er in 2020 op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:24

Haha ja echt. Mijn eerste paard ben ik ook het hele land voor doorgereden (letterlijk van de westkust naar de grens met Duitsland) nummer twee was 'maar' 1,5 uur. Zelfs de gezelschapsschetlander was 3 kwartier enkele reis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 11:43

Delaja schreef:
Zo zie ik bijna niks leuks, zo ga ik maandag alweer bij drie paardjes bij stal Westfriesedijk kijken :D
Hele onderneming, want het is twee uur enkele reis, maar voor drie paarden vind ik dat nog wel oké.

Aaaaah leuk! ‘Mijne’ staat daar op dit moment ook, wie weet zie je 'm nog. Een grote (zweet)vos, hij valt wel op tussen de rest. Ik kan niet wachten tot hij mee naar huis kan. :+:

Gefeliciteerd Spaansepony met je aanwinsten! Leuke dieren allebei. <3

Oh wat een knapperd Milo2012! Heeeel veel plezier van en met hem gewenst!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 13:59

Spaansepony schreef:
MISTRAL94 schreef:
Spaansepony wat grappig dat jij zo bij draait over Gerrit. Nu nog even een stoere naam voor hem bedenken. Dat hoort bij zo'n mooi paard :D
Oh je ezeltjes <3

Je merrie ziet er ook leuk uit. Maak je daar snel meer foto's van? Hoe groot is ze? Dus ook niet kloppende stokmaat?

Hahaha gerrit is officieel ongedoopt tot gerrit, slecht he. Maar in de sport hou ik sowieso altijd de stamboeknamen aan. Dus het zal alleen zijn roepnaam worden. En wij maken aan halsters altijd een labeltje. Dus hij ontkomt er niet neer aan. :+
Maar gerrit kan lopen, niet normaal! Ben echt helemaal bijgedraaid. Zn karakter word ook met de dag leuker. <3
[ [url=m/UZItcr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Veel succes vanmiddag met jou paardje ophalen.

Delaja schreef:

Leuk hoop dat er iets bij zit voor je. Ik rij gerust 2,5 u enkele reis voor 1 paard. Haha ik vind t altijd wel leuk, paardjes bekijken maar voor zulke reizen kom ik vaak wel thuis met iets of het me dan helemaal aanstaat of niet.
Julllie zoeken natuurlijk echt je once life Time poownie. Ik kan daar soms wat makkelijker in zijn. Is natuurlijk ook wel een heel verschil.

Nu verwachten wij natuurlijk een filmpje van Gerrit.

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:04

Ik weet begod niet hoe ik filmpjes moet uploaden, zeker via YouTube?

Wel een fototje van deze merrie vandaag. Leuk dier voor iemand die geen hoge prijsklasse zoekt en zelf aan de slag wilt. Ik denk dat ik haar ook weer zo verkoop, ze is wat onzeker in de omgeving (logisch) en dat moet je niet willen, als ze bijwijze van morgen ook weer weg mag. Is ze er over 2 weken nog zal ik haar rustig testen. Ze kan wel ontzettend leuk lopen al zeg ik het zelf.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:29

Wauw wat een leuke! <3

Ik ga dit weekend bij een leuke (en best wel speciale) kruising kijken. Ben erg benieuwd. :D

Amberr1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:32

Die is wel leuk :D

Ketly, spannend!! Wat voor een kruising is het?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:57

Ze is wel erg leuk Spaansepony! Jij hebt je adresjes wel he?

Ketly vertel vertel?

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 16:59

Spannend Ketly, vertel!!

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:05

Haha.. :D Het is een kruising Fries met KWPN met een bijzonder kleurtje.. :o

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:07

Ben benieuwd!

Misschien wel een heel mooi weekend gaan toch best een aantal paarden kijken.

Amberr1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:21

Super leuk! Ja best wel wat las ik, zal leuk zijn als er wat hun nieuwe maatje vinden dit weekend <3

Ben zelf afgelopen zaterdag bij een super leuke pony geweest, al helemaal gek van hem maar stond nog niet "officieel" te koop. Heb haar nog geappt maar krijg niets terug, helaas. Dus denk dat het niet door gaat.. :( Had er wel gelijk een heel goed gevoel bij en voelde wel een klik. Hopen dat het alsnog doorgaat.

Maghreb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:22

Hoi! Mag ik me hier ook melden? :wave:
Ik lees al maanden mee, ik vind het super leuk om iedereens ervaringen en verhalen te lezen! Ook ik hoop in 2020 een nieuw paard te vinden en ben sinds februari op zoek.

Ik zoek een jong paard (2-3 jaar) dat nog niet is ingereden. Qua ras gaat mijn voorkeur uit naar bijvoorbeeld een Lusitano of Berber. Ik ben intussen bij vijf paarden gaan kijken (2 keer naar Duitsland, 2 keer naar België en 1 keer in Nederland). Maar tot nu toe was er nog elke keer te veel twijfel om door te zetten, vooral doordat een aantal van de paarden die we hebben gezien helaas onzuiver liepen.

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 17:37

Maghreb schreef:
Hoi! Mag ik me hier ook melden? :wave:
Ik lees al maanden mee, ik vind het super leuk om iedereens ervaringen en verhalen te lezen! Ook ik hoop in 2020 een nieuw paard te vinden en ben sinds februari op zoek.

Ik zoek een jong paard (2-3 jaar) dat nog niet is ingereden. Qua ras gaat mijn voorkeur uit naar bijvoorbeeld een Lusitano of Berber. Ik ben intussen bij vijf paarden gaan kijken (2 keer naar Duitsland, 2 keer naar België en 1 keer in Nederland). Maar tot nu toe was er nog elke keer te veel twijfel om door te zetten, vooral doordat een aantal van de paarden die we hebben gezien helaas onzuiver liepen.

Bericht dan ton Verkerk en zijn vrouw, deze importeert ze zelf vanuit Spanje en gaat graag met je op reis om een juiste paard te zoeken. Heeft ook altijd veel leuke dieren op stal, wel een prijskaartje btw. Maar je kan altijd je zoek opdracht doorgeven

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:11

Amberr1994 heb je al gebeld?

Maghreb welkom!

Amberr1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:18

MISTRAL94 schreef:
Amberr1994 heb je al gebeld?

Maghreb welkom!

Nee, zal nog even afwachten en dan zal ik eens bellen :)

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:36

Kruisingen met fries zijn altijd leuk! Vooral de mooiere kruisingen eruit.
Al vind ik met fjord ook leuk, ik hou van t luxe type zoals kwpners. Maar ik kan een fjord erg waarderen. Ooit wil ik een fjord al is het maar voor even. Hahahaa

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 18:40

Ik heb momenteel een luxe KWPNer staan dus zou wel wennen zijn :D Fjorden vind ik ook leuk!

Succes iedereen dit weekend!

Lindipre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 19:09

Ik heb nu toch een leuk paardje gevonden, is alleen wel aan 1 oog blind. Moet zeggen dat toevallig mijn vorige paard dit ook had, en daar heb ik nooit last van gehad.. binnenkort daar maar eens langs!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 19:13

Ik heb het paard gekocht! Het was een reisje maar we zijn er uitgekomen! Meer info via pb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 19:27

Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Geniet er van. <3 Heb je het paard direct meegenomen?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 19:28

Komt dit weekend naar huis.

Spaansepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 19:33

Lindipre schreef:
Ik heb nu toch een leuk paardje gevonden, is alleen wel aan 1 oog blind. Moet zeggen dat toevallig mijn vorige paard dit ook had, en daar heb ik nooit last van gehad.. binnenkort daar maar eens langs!

Als het een Spaanse bruine betreft, niet doen. Meer informatie daarover kan je via PB verkrijgen :D

PSvanLot schreef:
Ik heb het paard gekocht! Het was een reisje maar we zijn er uitgekomen! Meer info via pb.

Gefeliciteerd, eindelijk! Ben benieuwd.

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-20 19:48

dacht ook gelijk aan die bruine inderdaad