MISTRAL94 schreef:Spaansepony wat grappig dat jij zo bij draait over Gerrit. Nu nog even een stoere naam voor hem bedenken. Dat hoort bij zo'n mooi paard![]()
Oh je ezeltjes![]()
Je merrie ziet er ook leuk uit. Maak je daar snel meer foto's van? Hoe groot is ze? Dus ook niet kloppende stokmaat?
Hahaha gerrit is officieel ongedoopt tot gerrit, slecht he. Maar in de sport hou ik sowieso altijd de stamboeknamen aan. Dus het zal alleen zijn roepnaam worden. En wij maken aan halsters altijd een labeltje. Dus hij ontkomt er niet neer aan.

Maar gerrit kan lopen, niet normaal! Ben echt helemaal bijgedraaid. Zn karakter word ook met de dag leuker.

Veel succes vanmiddag met jou paardje ophalen.
Delaja schreef:Zo zie ik bijna niks leuks, zo ga ik maandag alweer bij drie paardjes bij stal Westfriesedijk kijken![]()
Hele onderneming, want het is twee uur enkele reis, maar voor drie paarden vind ik dat nog wel oké.
Leuk hoop dat er iets bij zit voor je. Ik rij gerust 2,5 u enkele reis voor 1 paard. Haha ik vind t altijd wel leuk, paardjes bekijken maar voor zulke reizen kom ik vaak wel thuis met iets of het me dan helemaal aanstaat of niet.
Julllie zoeken natuurlijk echt je once life Time poownie. Ik kan daar soms wat makkelijker in zijn. Is natuurlijk ook wel een heel verschil.