Of 'alleen' een diepe hoefzweer?
In elk geval sterkte, en ik hoop dat een paar feestdagen met je gezin volgende week je goed doet, in plaats van extra energie te kosten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gerlindie schreef:Is ze dan ook echt hoefbevangen weer?
Of 'alleen' een diepe hoefzweer?
In elk geval sterkte, en ik hoop dat een paar feestdagen met je gezin volgende week je goed doet, in plaats van extra energie te kosten
jokari schreef:Oh Jorieke… wat een pech weer… Ik hoop dat ze niet naar de kliniek moet. Ik duim voor jullie.
YvonneV schreef:wat een onzekerheden allemaal. Kan je niet iets met speeltuintegels, die worden hier in de omgeving heel vaak betaalbaar aangeboden.
Ondanks alles wens ik jullie toch fijne feestdagen toe.
YvonneV schreef:wat een onzekerheden allemaal. Kan je niet iets met speeltuintegels, die worden hier in de omgeving heel vaak betaalbaar aangeboden.
jokari schreef:Oh meis… ik zou zo graag meer voor je willen kunnen doen… Hele dikke knuffel.
Ik duim uit de grond van mijn hart dat Muzanna nu weer herstelt en dat het dit “maar” is.
En de gemeente… hoopgevend lijkt het idd niet echt…![]()
Note to self : lotto winnen komend jaar en uitdelen.
Lief mens.BranwenGC schreef:Ik blijf ook maar herhalen wat ik eerder heb gezegd. Ook vanuit hier wordt er geduimd voor jullie. Zowel op paarden als persoonlijk gebiedRustig aan en sterkte.
balance schreef:Ook aan jullie fijne feestdagen gewenst![]()
Op naar een nieuwe start
YvonneV schreef:YvonneV schreef:wat een onzekerheden allemaal. Kan je niet iets met speeltuintegels, die worden hier in de omgeving heel vaak betaalbaar aangeboden.
Ik liet mijn vriend net een gedeelte van dit topic lezen. Bij hem kwam ook de ware kerstgedachte boven
dankjewel! Wauw. Ik ben er eigenlijk een beetje stil van.

.

Moet daar eerst orde in vinden en dan moet ik eerst wat ademruimte hebben… dan stapje voor stapje…

Herstel is verder prima verlopen. 

En fijn dat jullie ook even van de paardjes hebben kunnen genieten.