Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Silly1972 schreef:Ja denk dat hij wel rond de 1.76 gaat zitten.
Nijn was rustig vandaag, even lekker mee gekroelt.
Ja, maar is gelukkig alleen haar en eerste huidlaag, niet tot bloedens toe, zag er verder prima uit.

knuffeldier volgens mij kun je daar volgend jaar zo op stappen en mee wegrijden, goedzak 
heerlijk dier. we hebben hem gewoon buiten de box kunnen poetsen. Mighty staat nu naast hem omdat hij te gek werd in de grote box. Ik denk dat hij er aan toe is om aan het werk te gaan
Dus daar kan die binnenkort heen. Morgen maar even met iedereen overleggen hoe dat te doen. Maar hopelijk kan die daar met een weekje of zo heen.
geweldig!!
Gelukkig verder geen ongelukken. Hopelijk staat er nu goed stroom op.
ze wordt echt knap hoor verder een plaaaaatje is het 
maar dan moet je wel heel lang wachten

helemaal mee eens
Mer1980 schreef:Auryn is gewoon een boefjeze wordt echt knap hoor verder een plaaaaatje is het
Ik ben ook erg blij met haar.

De merrie op je 2e foto was die dag echt een relschopper met jagen. Daarom niet echt lekker met Mia kunnen knuffelen. Timmie06 schreef:Die bruine bedoel je?. Ik weet niet of het dezelfde is maar als ik bij ibbeltje ben heb ik altijd een bruine behoorlijk dominatie merrie naast ons. Terwijl ik dan bezig ben met ibbeltje bijt ze steeds in haar benen/ manenkam enz.. die jaag ik wel weg. Misschien dezelfde?