Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

YvonneV schreef:Een bepaald aantal slagen invlechten. Ik doe meestal 10 en dan het puntje er af knippen.
en ik heb deze https://www.agradi.nl/sologroom-solo-kam-black-red.htm

Ben benieuwd of er veel verschil te zien gaat zijn of niet. Hij is alleen wel beetje fluffy maar ook wel schattig!
genoeg om te lezen. 
was geen groot succes. Hij begon na 10 meter al lastig te doen, aangezien dat gewone weg is ben ik maar af gestapt en te voet tot het bos. Aan de hand echt mega braaf niks aan de hand lekker ontspannen. Dan terug op stappen en dan wilt ie gewoon NIET naar het bos
paar keer weer af gestapt, uiteindelijk stal genootje fiets weg gezet en met de Linge verder gestapt. Gelukkig deed ie dat wel braaf. Heb hem op het einde nog wel paar stukjes los gehad, en dan paar keer terug laten draaien naar stal, en dan terug richting het bos. Vond hij nog steeds geen goed plan, maar wel door kunnen zetten en hij is toch paar keer door gelopen nadat hij wou terug draaien. Volgende keer gewoon te voet tot aan het bos, en dan veel oefenen. Gewoon stukjes richting bos, stukje richting stal. Dat ie maar weet dat hij de kant op moet lopen die ik wil
gelukkig wel best positief kunnen afsluiten. Het laatste stuk terug over de weg ben ik er terug naast gegaan zodat we geen conflict hadden.
was zo grappig want ik zou zelf ook niet zeggen ja 9 maar hij doet gewoon dom 

Maar ben zo blij dat ik toch nog foto's heb laten maken!