Heb hier ook eentje staan die dat doet en die gaat dan haar vriendinnetjes deur ook opendoen en de rest laat ze mooi staan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:hallo allemaal, ja grappig hoe slim ze is. Dank jullie. Grappig dat jullie paarden dat ook doen en dat ze dan nog de deuren voor vriendinpaarden opendoen, helemaal top!
Zuchini je hebt op dit moment 666 berichten!!!!
Ik werk heel veel met koekjes. En ondanks dat ik in het filmpje me laat verleiden om 3x te zeggen dat ze terug moet, probeer ik zo consequent mogelijk te zijn. Ze mag haar box niet uitkomen en dat heeft ze al vaak geprobeerd en dan kom ik boos terugrennen en dan stuift ze achteruit. Dan krijgt ze een brokje omdat ze dan toch weer goed gereageerd heeft. Dus ik hoop dat met streng zijn en belonen en consequent zijn, ze een netjes opgevoed paardje wordt, maar wel met haar eigen ondeugendheid. Dat mag uiteraard. Alleen uit de stal ontsnappen was niet zo practisch omdat ze dan gelijk in Poupette haar ruimte staat. Poupette woont namelijk op de gang, hahaha. Dus nu hebben we een slot met een lipje, dat ze hopelijk niet open kan maken. Maar ik had een pony die dat ook kon, dus we gaan het zien!