Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:Januari wil ik de rug opnieuw op foto zetten ter extra controle, hals misschien deze keer ook(?). Alleen twijfel ik over opnieuw naar equitom gaan of een dierenarts aan stal laten komen.
Babootje schreef:Art_Ificious schreef:Januari wil ik de rug opnieuw op foto zetten ter extra controle, hals misschien deze keer ook(?). Alleen twijfel ik over opnieuw naar equitom gaan of een dierenarts aan stal laten komen.
1 ding weet ik in ieder geval wel zeker, dat een dierenarts aan stal voor rugfoto's zinloos is.
De foto's die je met mobiele apparatuur kunt maken zijn voor rugfoto's van onvoldoende kwaliteit.
Iedere DA kan je dat overigens vertellen.
Babootje schreef:Art_Ificious schreef:Januari wil ik de rug opnieuw op foto zetten ter extra controle, hals misschien deze keer ook(?). Alleen twijfel ik over opnieuw naar equitom gaan of een dierenarts aan stal laten komen.
1 ding weet ik in ieder geval wel zeker, dat een dierenarts aan stal voor rugfoto's zinloos is.
De foto's die je met mobiele apparatuur kunt maken zijn voor rugfoto's van onvoldoende kwaliteit.
Rocamor schreef:Zou je dat moeten vertellen bedoel je? Onlangs een paard in mijn kennissenkring gediagnosticeerd met (ernstige) ks adhv Rx gemaakt op locatie.
Leo schreef:TS: foto's maken is op zich nooit verkeerd natuurlijk als je gerichte twijfel hebt over zijn gezondheidmaar weet dat het scheef lopen / naar buiten kijken en weg laten vallen over de schouder op de cirkel in principe gewoon hoort bij een jong paard. Hij weet nog niet hoe hij recht moet lopen en kan dat ook nog niet, dat moet getraind worden. Niet per definitie reden tot zorgen dus.
Azmay schreef:Maar er zijn toch pas geleden nog fotos gemaakt?
Investeren in niet verder kapot maken lijkt me nuttiger dan geld uitgeven aan controles
Art_Ificious schreef:Azmay schreef:Maar er zijn toch pas geleden nog fotos gemaakt?
Investeren in niet verder kapot maken lijkt me nuttiger dan geld uitgeven aan controles
Dat was inmiddels 8 maanden geleden. In tussentijd is limo bereden geweest. En wil ik weten welke invloeden dat heeft op de rug én of de artrose in de facetgewrichten verergerd is of niet.
Nu ik dit zo typ lijkt me naar equitom gaan beste optie. Waarschijnlijk heb ik dan diezelfde behandelende arts.
Qua scheefheid kon Osteopaat me zeggen dat limo linksom scheef is, maar dat is ook gebaseerd op het feit dat linkervoorbeen sneller belast wordt omdat limo hier meer gewicht op draagt.
Art_Ificious schreef:Dat was inmiddels 8 maanden geleden. In tussentijd is limo bereden geweest. En wil ik weten welke invloeden dat heeft op de rug én of de artrose in de facetgewrichten verergerd is of niet.
Nu ik dit zo typ lijkt me naar equitom gaan beste optie. Waarschijnlijk heb ik dan diezelfde behandelende arts.
Qua scheefheid kon Osteopaat me zeggen dat limo linksom scheef is, maar dat is ook gebaseerd op het feit dat linkervoorbeen sneller belast wordt omdat limo hier meer gewicht op draagt.
Art_Ificious schreef:Spirit staat opnieuw te koop.
Ik hoor niks meer van de geïnteresseerde. Ze vroeg of ik voorschot wou, heb een klein voorschot gevraagd (niet eens de helft van haar bod) maar sindsdien niks meer vernomen, ook niks gestort gekregen ofzo. Ze leest mijn berichten wel maar reageert gewoon niet meer. Ook op mijn vraag of zondag doorgaat niks meer gehoord.
Balen dat het zo moet gaan...
LadyMadonna schreef:Nop, niet netjesmaar je hoort het helaas vaker....
Was er al een afspraak wanneer ze m zouden halen of helemaal niet?