Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carika schreef:@noor14
@ilayla
Zimba is niet de eerste dat duurt nog tot eind april. Er is hier vast eentje uit februari?
Zimba loopt kreupel, ik hoop dat het alleen maar een hoefzweer is. Hoe lang wachten jullie bij een zweer voordat jullie bellen? Ze kunnen toch nog niet snijden als het nog helemaal bovenin zit, maar onnodig lang daarmee rondlopen wil ik hem ook niet aandoen.
Ilayla schreef:carika schreef:@noor14
@ilayla
Zimba is niet de eerste dat duurt nog tot eind april. Er is hier vast eentje uit februari?
Zimba loopt kreupel, ik hoop dat het alleen maar een hoefzweer is. Hoe lang wachten jullie bij een zweer voordat jullie bellen? Ze kunnen toch nog niet snijden als het nog helemaal bovenin zit, maar onnodig lang daarmee rondlopen wil ik hem ook niet aandoen.
Jaro ook niet, die is van 15 april.
Wat vervelend dat Zimba kreupel loopt! Heb je het idee dat het een zweer is? Hoe erg is het en hoe lang doet hij dat?
Ik heb nog nooit een paard met een zweer gehad, dus weet eigenlijk niet wat ik zou doen. Jaro liep wel een keer onregelmatig, toen heb ik een paar dagen gewacht, maar toen was het al weer weg.
Ligt denk ik aan de kreupelheid hoelang ik zou wachten. Maar als het een hoefzweer is dan is het goed om te weken toch? Dat lijkt me niet schadelijk als het niet zo is en zo wel dan help je het een beetje versnellen.
@NRJ is tot nog toe de oudste![]()
@Druppie7711 Aah lieve foto's. Hoe vond je moeder het?
@Love_Milo gefeliciteerd met jouw pup! Gezellig dat je mee komt kletsen. Ik ben ook wel benieuwd naar een foto!
@Noor ook gezellig met moeders! Leuk hoor en super dat het zo goed gaat met wandelen.