Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Iessie schreef:Adin succes woensdag...
Ik heb niet echt een mening over het paard van Nimber maar zou het als evt koper zijnde wel fijn vinden als er een linkje naar you tube te vinden was voor wat bewegend beeld.
(Als er geschreven wordt dat het paard goed beweegt)
Als hetzelfde paard na een aantal maanden opnieuw wordt aangeboden ( op mp ) zouden jullie dan achterdochtig zijn? (Staat wel in de adv dat hij is goedgekeurd al is dat niet alleszeggend )
Seven schreef:Dat hoeft ook echt niet als iemand die verwachting heeft kunnen ze beter voor een vanaf 8 jarige gaan.
Verder maakt het mij niet uit of het dier los of onder het zadel loopt, ik waarschuw alleen dat de tekst extra bewegen een verwachting kan geven die niet bij het dier past
Een karperrug is nooit ingezakt of recht, deze is altijd bol bij de lendenen, de gradatie daar gelaten en dat zie ik hier er niet aan af.
Needje schreef:Ach ja. Iedereen vind hun paard de beste en de knapste.
Hoe vaak ik al een adv geopend heb met als titel prachtige merrie/ruin en denk..eh... smaken verschillen.
Iessie schreef:Pops dat wat je vriend nu voelt is heel herkenbaar voor mij. Ik heb er ook 2 gehad die diepe indruk hebben achtergelaten helaas beide niks geworden..