Uiteindelijk moet je ze toch irl zien denk ik. Die van mn stalgenootje vond ik op de foto's toen niet eens zo heel leuk. Maar irl was het echt een leuk dier.
Dat veulen van lisch kan echt wel wat voor jou zijn nicole Das een beeldschoonveulen en beweegd heel goed
Absoluut.. Maar ik weet van nature al dat ik niet 3 kaar kan wachten denk ik.. Ik heb niet land achter huis dat ik zeg ik gooi hem daarop.. En daarnaast nog een rijpaard hebben en stalling is nogal prijzig..
Beetje jammer.. Als ik een hectare had had ik gezegd laat maar overkomen.. Heerlijk dier
Seven, mooie foto's maar vind het paard er absoluut niet op uit komen (sorry)
lisch
Geplaatst: 06-09-12 12:46
jou mening goos.. maar alleen van een foto koop je een paard toch niet jou paard met dunne hals en standfoto is ook niet mooi.. zal in het echt best een leuk dier kunnen zijn maar geen goede verkoop fotos..
igg in het echt is het een hele leuke merrie waarvan ik denk dat dat iets is om leuk mee te toeren ik voel me even zo vrij om deze te plaatsen seven als je het erg vind (jammer dan ) een gewone draf foto.. http://i47.tinypic.com/1z6t6c2.jpg
verder ga ik er niet meer over beginnen gewoon een super leuk dier!
lisch
Geplaatst: 06-09-12 12:48
Iris__Bennie schreef:
Doen jullie vanmiddag duimen voor mij? Dan word de 6 jarige merrie gekeurd...
lisch je hoeft niet zo aanvallend te doen. Op foto's worden wel degelijk paarden gekocht, particulieren doen dit vaak niet. Maar een foto kan wel zorgen dat mensen niet komen kijken terwijl het paard in het echt wel leuk is.