Ja das idd gewoon jammer, je had duidelijke afspraak met verkoper moeten maken. Wij hebben ook een keer met een dressuurpony gehad die wij te koop hadden. Kwam en meisje met moeders kijken en nog een keer. Maar ondertussen was er iemand van stal die hem ook wilde kopen. Moeder en dochter kwamen voor de 3de x en die vrouw van stal komt aanlopen en zegt op het moment dat die dochter er op zat en moeders en ik aan de kant stonden te kijken, IK koop hem! Dus wij zeggen das goed, maar die moeder zegt wij wilde na dit ritje eigenlijk ook de knoop doorhakken dat we hem toch ook wilde hebben. Kind in tranen! Stonden we daar! Moeder boos die dacht dat het expres was om de prijs op te krikken. Ik wist niet wat ik moest doen! Dus voortaan zeg ik als we wAt tekoop hebben. Diegeen die als eerst zegt ik koop, is verkocht. Maar geef wel altijd aan als er meer mensen geïnteresseerd zijn erbij. Maar moet zeggen dat veel mensen dat toch niet serieus nemen. Die denken dan JaJa dat zal wel een verkoop truk zijn.
Maar snap heel goed dat Je baalt hoor! Heb het zelf ook wel eens mee gemaakt! Maar je wilt ook geen overhaasten beslissingen maken.