Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarimaCarona schreef:ik heb kuitmaat 46en het ligt er heel erg aan hoe je ze op de foto zet trouwens
MarimaCarona schreef:[ Afbeelding ]
de roze kleur lijkt op de eerste foto idd wit maar is toch echt lichtroze. hoop dat deze foto wat beter is
Roxxiejj schreef:Die blyths moeten heel slecht qua kwaliteit zijn. Als je er wedstrijden mee rijdt, valt het mee, maar voor vaker werd mij afgeraden..
Diaz schreef:Het valt mij op dat veel mensen gewoon niet krijgen wat ze bestellen?
En dat voor dat geld!!
Ineens lichtroze inplaats van donkerroze, of andere sluiting, veters of rits..
ik vind het triest..
florence123 schreef:Roxxiejj schreef:Die blyths moeten heel slecht qua kwaliteit zijn. Als je er wedstrijden mee rijdt, valt het mee, maar voor vaker werd mij afgeraden..
mhm, dan zal ik het beter niet doen, ik heb de petrie glasgow , daar ben ik ook niet zo tevreden over (slechte pasvorm, vreemde bobbeltjes op de neus)
dus een 2de paar laarzen dat tegenvalt kan ik missen.
Gelukkig heb ik nog mijn cognac kleurige deniro's
edit: het is bedoeld voor wedstrijden, maar ik rijd vaak wedstrijden en heb geen zin na 1 jaar al nieuwe te kopen
Roxxiejj schreef:florence123 schreef:
Die blyths moeten heel slecht qua kwaliteit zijn. Als je er wedstrijden mee rijdt, valt het mee, maar voor vaker werd mij afgeraden..
Ik heb mondoni fields gehad voor wedstrijden, maar ik vond na een jaar toch dat ze voor cc niet super mooi meer waren. Blijkbaar gaat het lak er snel af, afbrokkelen volgens mij.
Als je echt voor cc laarzen wil, kan ik je de laklipica's aanraden. Mijn wedstrijdlaarzen zagen er na 2 jaar nog als nieuw uit, en rij gemiddeld 1 a 2 concoursen per weekend
florence123 schreef:in belgië kan ik er alleen moeilijk aangeraken, erg jammerik zie net op de site dat er 1 tussenpersoon is in België
maar er staat geen adres bij.
florence123 schreef:lisaislisa schreef:Hebben ze niet in zuid-brabant of limburg een dealer zitten?
OF woon je onder in Belgie?
ik woon in oost-vlaanderen (Gent) , ongeveer 45min. rijden boven brussel.